←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

przenikanie kuli

  • +
  • -
Willson - zdjęcie Willson 28.10.2012

Czy da się coś zrobić,by strzały przenikały przez ciało,dzięki czemu mogłyby np ranić osobę stojąca za postacią,która ma własnie taką zdolność?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 28.10.2012

Tak ustawianie solid lub zmiany w traceattack
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 28.10.2012

<p>Nie wiem czy cos ci to da, ale to jest kod z Tower Defense na przenikanie kuli, jest on w thinku enta
http://wklej.org/id/856716/
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 28.10.2012 15:51
Odpowiedz

  • +
  • -
Willson - zdjęcie Willson 29.10.2012

Tak ustawianie solid lub zmiany w traceattack


możesz konkretnie?najlepiej w traceattack
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 30.10.2012

Osobie, przez którą przenikają kule (o ile mają wszystkie przenikać) ustawiasz SOLID_NOT, co poskutkuje również tym, że będą przenikać przez niego inni gracze (popatrz na pluginy typu semiclip, dokładnie tak to będzie działać). Możesz też, wykorzystując odpowiedni kod, ustawić typ zachowania wobec odpowiednich graczy, dzięki czemu przez swoich nie będzie mógł przenikać ale przez wroga (i wroga kule) już tak.
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 31.10.2012

w addtofullpack mozna tez
Odpowiedz

  • +
  • -
Willson - zdjęcie Willson 02.11.2012

w addtofullpack mozna tez


public client_AddToFullPackPost(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, pSet) {              if(!player)                          return FMRES_IGNORED             if(!is_user_connected(ENT))                          return FMRES_IGNORED;             //co dalej?              return FMRES_IGNORED}
</p>
Użytkownik Willson edytował ten post 02.11.2012 09:33
Odpowiedz