Wymuszanie rate'ów co spawna / RateSpa...
Filip1512
28.10.2012
Cześć,
przedstawiam wam mój plugin - prosty, lecz bardzo przydatny, który ustawia każdemu graczowi wszystkie rate'y co spawna.
Wersja v1.0 jest bez możliwości konfiguracji, plugin co spawna ustawia wszystkim na serwerze poniższe rate'y a informacja na hudzie pokazuje się co 120 sekund.
- rate "25000"
- cl_cmdbackup "2"
- cl_cmdrate "101"
- cl_updaterate "101"
- ex_interp "0.01"
W wersji v2.0 został dodany MultiLanguage, możliwość ustawienia wartości rate'ów, częstotliwość oraz typ wyświetlania informacji.
Standardowa
RateSpawnByFilip.sma -> /scripting/
RateSpawnByFilip.amxx -> /plugins/
rsf.txt -> /data/lang/
rsf.cfg -> /configs/
- HamSandWich
Changelog
- ~ v2.1
- Poprawiona optymalność kodu
- ~ v2.0
- Dodany plik konfiguracyjny rsf.cfg
- Dodana możliwość ustawienia wartości rate'ów
- Możliwość włączenia/wyłączenia, wybrania typu oraz interwał czasowy dotyczący informacji w hudzie/na czacie
- Dodany MultiLanguage
- Kod został zoptymalizowany(podziękowania dla sebula)
- ~ v1.0
- Powstanie pluginu
~ v2.1
RatySpawnByFilip.sma 2,26 KB
452 Ilość pobrań
~ v2.0
rsf.txt 137 bajtów
592 Ilość pobrań
rsf.cfg 1,56 KB
615 Ilość pobrań
RatySpawnByFilip.sma 2,39 KB
326 Ilość pobrań
~ v1.0
RatySpawnByFilip.sma 657 bajtów
418 Ilość pobrań
Użytkownik Filip1512 edytował ten post 27.01.2014 03:56
REGULAMIN FORUM
Gość_21977_* 28.10.2012
Użytkownik benio101 edytował ten post 28.10.2012 14:14
Poprawiłem literówkę, miało być 120 sekund, co dalej nie zmienia sensu wypowiedzi.
Filip1512
28.10.2012
set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
I nie musiałeś od razu warnami sypać, wystarczyło usunąć załącznik i dopisać, to bym już tak nie zrobił, bo w regulaminie tego działu akurat nie widzę tego punktu, a pewnie jest ten punkt w regulaminie ogólnym... To ja próbuję stare ostrzeżenia odrobić, a dostaje kolejne.
Użytkownik `NN edytował ten post 28.10.2012 11:55
LionHeart
06.11.2012
Filip1512
06.11.2012
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"
new gSyncHudMsg1
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
gSyncHudMsg1 = CreateHudSyncObj();
}
public raty (id)
{
client_cmd( id , "rate 25000" )
client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}
public hudmsg()
{
set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(0, gSyncHudMsg1, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01")
}
wuda
25.05.2013
Ja mam takie pytanie, wybaczcie , że odgrzebuję.
Np. gdybym chciał wymuszać zmianę ratów co np. 4 spawny to czy w tej linijce
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
Wystarczy zmienić z 1 na 4?
@down
Dziękuję
Użytkownik wuda edytował ten post 25.05.2013 19:53
Gość_21977_* 25.05.2013
Nie.
Linijka ta odpowiada za rejestrowanie zdarzenia, jakim jest spawn, czyli ożywienie i przygotowanie gracza do gry.
0 oznacza rozpoczęcie zdarzenia, a 1 jego koniec.
Rozróżnia się to tym, że przy 0 można event zablokować, lub zmienić jego parametry.
1 oznacza event dokonany, na którego nie mamy już wpływu.
Wszelkie wartości niezerowe będą traktowane tak samo, bez względu, czy jest to 1, 4 czy -100.
Żeby ustawiać raty co 4 spawny, stworzymy sobie dla tablicę 33 elementową, czyli dla każdego gracza.
Po spawnie danego gracza, zwiększymy wartość i jeśli będzie się dzielić przez 4, to wtedy raty ustawiamy.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Filip / `NN" new spawns[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1); set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b") } public raty(id) { if((++spawns[id])%4){ client_cmd( id , "rate 25000" ) client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" ) client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" ) client_cmd( id , "cl_updaterate 101" ) client_cmd( id , "ex_interp 0.01" ) } } public hudmsg() { set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") }
Filip1512
08.07.2013
Została stworzona wersja v2.0!
Filip1512
15.07.2013
Misiaczek ;c
11.10.2013
public hudmsg(id) { if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id); return; } set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0, 0.0, 0.0, random_num(1,4)) switch (get_pcvar_num(pcvar_hud_showtype)) { case 0: ShowSyncHudMsg(id, syncmsg, "%L", LANG_PLAYER, "RSF_INFO") case 1: ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01%L", prefix, LANG_PLAYER, "RSF_INFO") case 2: { ShowSyncHudMsg(id, syncmsg, "%L", LANG_PLAYER, "RSF_INFO") ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01%L", prefix, LANG_PLAYER, "RSF_INFO") } }
:&
sznycel
23.10.2013
To ci nie obciąży tak strasznie serwera a jest przydatne, bo czyściej naboje wlatują w ciała
Filip1512
27.01.2014
Update 2.1.
Kod został lekko zoptymalizowany. Polecam osobom, które używają wersji v2.0. Dla tych, którzy są przy pierwszej wersji update nie ma sensu