DLLFunc_Think, do czego służy?
Czaso Umilacz
19.10.2012
Jak w temacie, do czego:
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);I kiedy tego używamy
sNH.
19.10.2012
Widziałem to kiedyś w sma pb, ale nie wiem do czego to służy Sam kiedyś się nad tym zastanawiałem
Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
Gość_21977_* 19.10.2012
dllfunc |
I powiesić nad łóżkiem, nad kibelkiem i na monitorze,
dopóki nie będziesz się budził w środku nocy z niepewności,
czy przed zadaniem kolejnego tego typu pytania, na pewno przeczytałeś manual:
Czaso Umilacz
19.10.2012
To wiem, ale od czego konkretnie jest ta funkcja:
DLLFunc_ThinkWywoływać to se mogę nie wiedząc co...
Czaso Umilacz
20.10.2012
public RemoveWeapon(ent, model[]){ new classname[32]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31); if(equal(classname, "weaponbox")){ if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")) { set_task(25.0, "RemoveWeapon_Handle", ent); return FMRES_HANDLED; } } if(equal(classname, "weapon_shield")){ SafeRemoveEntity(ent); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } public RemoveWeapon_Handle(ent){ if(!is_valid_ent(ent)) return; dllfunc(DLLFunc_Think, ent); }
Kolejne pytanie, dlaczego wywołanie procesu "myślenia" na broni lezącej na ziemi po jak widać u mnie pewnym czasie, wywołuje "zniknięcie" bytu?
Gość_21977_* 20.10.2012
Dlatego, że standardowym "myśleniem" bytu klasy weaponboxa (nie broni u gracza) jest właśnie jej zniknięcie, czyt. https://forums.allie...891&postcount=2