←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DLLFunc_Think, do czego służy?

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 19.10.2012

Jak w temacie, do czego:
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
I kiedy tego używamy :)
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 19.10.2012

Widziałem to kiedyś w sma pb, ale nie wiem do czego to służy :D Sam kiedyś się nad tym zastanawiałem

Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 19.10.2012

Że byty to ja tez wiem, ale co z nimi xD
Odpowiedz

Gość_21977_* 19.10.2012

Dołączona grafika dllfunc

I powiesić nad łóżkiem, nad kibelkiem i na monitorze,
dopóki nie będziesz się budził w środku nocy z niepewności,
czy przed zadaniem kolejnego tego typu pytania, na pewno przeczytałeś manual:

 

RTFM_sticky_note.jpg

Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 19.10.2012

To wiem, ale od czego konkretnie jest ta funkcja:
DLLFunc_Think
Wywoływać to se mogę nie wiedząc co...
Odpowiedz

Gość_21977_* 20.10.2012

Wywołuje proces "myślenia" u bytu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 20.10.2012

public RemoveWeapon(ent, model[]){
new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "weaponbox")){
  if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
  {
   set_task(25.0, "RemoveWeapon_Handle", ent);
   return FMRES_HANDLED;
  }
}

if(equal(classname, "weapon_shield")){
  SafeRemoveEntity(ent);
  return FMRES_HANDLED;
}

return FMRES_IGNORED;
}
public RemoveWeapon_Handle(ent){
if(!is_valid_ent(ent))
  return;

dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
}

Kolejne pytanie, dlaczego wywołanie procesu "myślenia" na broni lezącej na ziemi po jak widać u mnie pewnym czasie, wywołuje "zniknięcie" bytu?
Odpowiedz

Gość_21977_* 20.10.2012

Dlatego, że standardowym "myśleniem" bytu klasy weaponboxa (nie broni u gracza) jest właśnie jej zniknięcie, czyt. https://forums.allie...891&postcount=2
Odpowiedz