←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Czy ta funkcja będzie ustawia...

Locked

  • +
  • -
Szymek^'s Photo Szymek^ 18.10.2012

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60);
cs_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 25);
}
}


Mam pytanie czy ta funkcja ustawi dla MP5 dana liczbe amunicji i magazynku ?
Edited by Szymek^, 18.10.2012 16:15.
Quote

Gość_21977_* 18.10.2012

cs_set_weapon_ammo ustawia liczbę amunicji dla danego bytu, nie typu broni.

W dokumentacji masz świetny przykład: http://amxx.pl/dokum...set_user_bpammo
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 18.10.2012

public CurWeapon(id)
{
                new weapon = read_data(2);

if(is_user_alive(id) && weapon == CSW_MP5NAVY)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60);
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) 
if(weapon_id)
	cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25)
   }
}
Mam nadzieje, że CurWeapon to event zmiany broni. (zarejestrowany już).
Nie jestem pewnien co do cs_set_weapon_ammo, ale to chyba ustawia liczbe ammunicji w magazynku, takie moje podejrzenia :D
Quote

  • +
  • -
Szymek^'s Photo Szymek^ 18.10.2012

Ale po zmianie broni na inną i ponownym potem wybraniu Mp5 zostanie pozostały magazynek tak? Czy się odnowi?
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 18.10.2012

Odnowi się, oczywiście jeżeli funkcję CurWeapon zarejestrowałeś jako event zmiany broni (w plugin_init najczęściej się to rejestruje).
Jeżeli chcesz, żeby tylko raz dało magazynek to przy spawnie gracza (Ham_Spawn), dawaj graczowi broń i daj mu magazynki.
Quote

  • +
  • -
Szymek^'s Photo Szymek^ 18.10.2012

Dzięki za pomoc, łapcie plusy.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 18.10.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked