[ROZWIĄZANE] Czy ta funkcja będzie ustawia...
Szymek^
18.10.2012
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60);
cs_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 25);
}
}
Mam pytanie czy ta funkcja ustawi dla MP5 dana liczbe amunicji i magazynku ?
Edited by Szymek^, 18.10.2012 16:15.
Gość_21977_* 18.10.2012
cs_set_weapon_ammo ustawia liczbę amunicji dla danego bytu, nie typu broni.
W dokumentacji masz świetny przykład: http://amxx.pl/dokum...set_user_bpammo
W dokumentacji masz świetny przykład: http://amxx.pl/dokum...set_user_bpammo
Droso
18.10.2012
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(is_user_alive(id) && weapon == CSW_MP5NAVY) { cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60); new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25) } }Mam nadzieje, że CurWeapon to event zmiany broni. (zarejestrowany już).
Nie jestem pewnien co do cs_set_weapon_ammo, ale to chyba ustawia liczbe ammunicji w magazynku, takie moje podejrzenia
Szymek^
18.10.2012
Ale po zmianie broni na inną i ponownym potem wybraniu Mp5 zostanie pozostały magazynek tak? Czy się odnowi?
Droso
18.10.2012
Odnowi się, oczywiście jeżeli funkcję CurWeapon zarejestrowałeś jako event zmiany broni (w plugin_init najczęściej się to rejestruje).
Jeżeli chcesz, żeby tylko raz dało magazynek to przy spawnie gracza (Ham_Spawn), dawaj graczowi broń i daj mu magazynki.
Jeżeli chcesz, żeby tylko raz dało magazynek to przy spawnie gracza (Ham_Spawn), dawaj graczowi broń i daj mu magazynki.
dasiek
18.10.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL