←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prosze o dodanie modelu do klasy

Zablokowany

cs-clasic - zdjęcie cs-clasic 15.10.2012

Prosilbym o dodanie modelu do klasy i powiedziec gdzie mam wrzucic ten model zeby działało :)
Model nazywa się assasin.mdl


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "1/1 z kosy,mniejsza grawtika,mniejsza widzialnosc";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
        ma_klase[id] = 1;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
        ma_klase[id] = 0;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Refresh @
dasiek (15.10.2012 11:41):
Dodaj Kod w załączniku bądź w tagu CODE

Użytkownik cs-clasic edytował ten post 15.10.2012 11:41
Odpowiedz

  • +
  • -
The Rock - zdjęcie The Rock 15.10.2012


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Assasin";

new const opis[]	    = "1/1 z kosy,mniejsza grawtika,mniejsza widzialnosc";

new const bronie	    = 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public plugin_precache()

{

	    precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

			    ma_klase[id] = 1;

			    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

			    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

			    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

			    ma_klase[id] = 0;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

}

else

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;

}

public Odrodzenie(id)

{

	    if(ma_klase[id])

	    {

			    cs_set_user_model(id, "assasin");

	    }

}

Odpowiedz

cs-clasic - zdjęcie cs-clasic 16.10.2012

A gdzie mam dodac model ? :D


Oczywiscie + leci dla ciebie .
Użytkownik cs-clasic edytował ten post 16.10.2012 18:08
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 16.10.2012

w

models/player/assasin/assasin.mdl

Odpowiedz

cs-clasic - zdjęcie cs-clasic 16.10.2012

Dziękuje, plus leci Mozna zamknąć
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 16.10.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany