[ROZWIĄZANE] Menu - is_user_alive (problem ?)
Mr. Dziwny
14.10.2012
Witam,
otóż mam zrobione menu z dokumentacją
lecz chciałbym zrobić tak, żeby 1 funkcja z tych wszystkich w menu była dostępna dla nieżywych jak to zrobić?
Za pomoc leci
Z góry Dziękuję.
otóż mam zrobione menu z dokumentacją
is_user_alive
lecz chciałbym zrobić tak, żeby 1 funkcja z tych wszystkich w menu była dostępna dla nieżywych jak to zrobić?
Za pomoc leci
Z góry Dziękuję.
Droso
14.10.2012
te, które chcesz, żeby były dla żywych to robisz tak:
Użytkownik HubertTM edytował ten post 14.10.2012 07:44
if(is_user_alive(index)){ // tutaj dodajesz "wybory" dla gracza zywego menu_additem... menu_additem... } //else /* jesli chcesz zeby to bylo tylko dla niezywych to usun // */ if(is_user_connected(index)){ // tutaj dodajesz "wybory" dla gracza niezywego menu_additem... menu_additem... }
Użytkownik HubertTM edytował ten post 14.10.2012 07:44
Mr. Dziwny
14.10.2012
a jak mam np.:
To jak to będzie np.: w case 2?
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+100);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 100 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+250);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 250 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+500);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 500 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_gravity(id, 0.4);
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!");
}
To jak to będzie np.: w case 2?
Gość_21977_* 14.10.2012
O ile dobrze widzę, to tutaj wystarczy samo is_user_alive na początku.
Gość_21977_* 14.10.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Problemy
Mr. Dziwny
14.10.2012
Jest na początku :O ile dobrze widzę, to tutaj wystarczy samo is_user_alive na początku.
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
ale nie wiem jak zrobić z środku np.: case 2 , bo próbowałem nad kasą , czy też w środku danej funkcji to nie działa
Droso
14.10.2012
ty chcesz zrobić, tak żeby jedna rzecz z menu była dla nieżywych tak?
To daj funkcje od tworzenia menu, i w handler zamień na taki.
To daj funkcje od tworzenia menu, i w handler zamień na taki.
public Sklep_Handler(id, menu, item) { // tylko jesli gracz nie jest polaczony, w tworzeniu menu doda sie czy jest zywy lub niezywy if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+100); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 100 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+250); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 250 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+500); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 500 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_gravity(id, 0.4); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); }
Mr. Dziwny
14.10.2012
Niby jest dobrze, aczkolwiek jak jest się nie żywym i wybierze opcje to jest wiadomość w hud [bo mam dodaną], że coś się dostało np.: w lotto .. i zabiera kase, a nic się nie dzieje, bo jak wiadomo dana osoba nie żyje.. Natomiast jeżeli był dodał alive, nie byłoby możliwy zakup respawnu ..
Droso
14.10.2012
dodaj funkcje z tworzeniem menu! tam gdzie jest menu_additem tam da sie opcje dla zywych i nie zywych
MarWit
14.10.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL