Dodatkowe skoki
AztekHQS 08.10.2012
new flagi = pev(id, pev_flags)
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
Skoki[id]--
new Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] += get_pcvar_num(pCvarSkoki)
Czemu dodaje nieskończoną ilość sków a nie obecne + ustawiane w cvar ?
Funkcja dodana do CmdStart
; ===== DODANO PÓŹNIEJ ===== ;
Czy jeśli zamienię:
Skoki[id]--
na:
Skoki[id] -= 1
Będzie działać ?
Użytkownik AztekHQS edytował ten post 08.10.2012 18:55
Zapalka
09.10.2012
To jest to samoCzy jeśli zamienię:
Skoki[id]--
na:
Skoki[id] -= 1
Będzie działać ?
Jest tak dużo skoków ponieważ ciągle gdy gracz dotyka ziemi zostają dodawane skoki z cvara.
Zamień to:
Skoki[id] += get_pcvar_num(pCvarSkoki)
na:
Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
AztekHQS 09.10.2012
Eh, to akurat nie wchodzi w grę, bo mam 2 pluginy, które ustawiają jump'a gracza.
VIP - 2 skoki
Ruletka - 4 skoki (cvar)
Więc jeśli dam = w kodzie powyżej (ruletka) to gracz z VIP'em będzie miał 4 skoki dodatkowe, a nie 6.
Chciałbym po prostu te skoki zsumować.
VIP - 2 skoki
Ruletka - 4 skoki (cvar)
Więc jeśli dam = w kodzie powyżej (ruletka) to gracz z VIP'em będzie miał 4 skoki dodatkowe, a nie 6.
Chciałbym po prostu te skoki zsumować.
Zapalka
10.10.2012
To w takim razie tworzysz globalną zmienną logiczną:
i wtedy kod będzie wyglądał tak:
Użytkownik Zapalka edytował ten post 10.10.2012 06:09
new bool:g_bSkacze[33];
i wtedy kod będzie wyglądał tak:
new flagi = pev(id, pev_flags)
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id])
{
Skoki[id]--;
g_bSkacze[id]=true;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0, 285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flagi & FL_ONGROUND && g_bSkacze[id])
{
Skoki[id] += get_pcvar_num(pCvarSkoki);
g_bSkacze[id]=false;
}
Użytkownik Zapalka edytował ten post 10.10.2012 06:09
Gość_21977_* 14.10.2012
Zawsze możesz używać multiskoków tylko w jednym z pluginów,
a z drugiego pobierać informacje natywami.
Jeszcze ciekawiej, możesz ustawiać graczowi, np. flagi dostępu na wybranym slocie,
np. set_user_flags(id, flags, 1) i w 1. slocie przechowywać liczbę pozostałych do wykonania skoków.
To jest rzadko spotykane, ale chyba dużo prostsze od natywów rozwiązanie.
Zresztą, jak kto woli
a z drugiego pobierać informacje natywami.
Jeszcze ciekawiej, możesz ustawiać graczowi, np. flagi dostępu na wybranym slocie,
np. set_user_flags(id, flags, 1) i w 1. slocie przechowywać liczbę pozostałych do wykonania skoków.
To jest rzadko spotykane, ale chyba dużo prostsze od natywów rozwiązanie.
Zresztą, jak kto woli
AztekHQS 15.10.2012
Chyba w tym przypadku użycie natywów będzie najlepszym rozwiązaniem.
Można zamknąć.
Można zamknąć.
dasiek
15.10.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL