←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Bulletdamage - zwykłe

Zablokowany

  • +
  • -
Vasilli - zdjęcie Vasilli 05.10.2012

Witam, poszukuję pluginu bulletdamage, aczkolwiek zwykłej, standardowej wersji, żadną advanced. Szperałem, lecz na każdej stronie jest ta ulepszona wersja. Wdzięczny będe jeśli ktoś mi porzuci normaną.
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 05.10.2012

Sprawdź:


// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasilli - zdjęcie Vasilli 06.10.2012

Działa mistrzu! poszła rep.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 06.10.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany