[ROZWIĄZANE] Bulletdamage - zwykłe
Vasilli
05.10.2012
Witam, poszukuję pluginu bulletdamage, aczkolwiek zwykłej, standardowej wersji, żadną advanced. Szperałem, lecz na każdej stronie jest ta ulepszona wersja. Wdzięczny będe jeśli ktoś mi porzuci normaną.
sNH.
05.10.2012
Sprawdź:
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
Kawon
06.10.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL