Entity Attachament
GT Team 05.10.2012
Witam, wie ktoś może czy jest jakaś funkcja podobna do PLAYER_ATTACHAMENT
tylko ze na enty ?
to jest na graczy, a na enty jest cos ?
jak próbowałem to w konsoli są errory ( z tego stocka) :
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 05.10.2012 11:34
tylko ze na enty ?
stock msg_playerattachament(index, model, Origin[3], life)
{
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY, Origin, index) //message begin
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
write_byte(index) // entity index of player
write_coord(Origin[2]+25) // vertical offset attachment origin.z = player origin.z + vertical offset
write_short(model) // model index
write_short(life) // life * 10
message_end()
}
to jest na graczy, a na enty jest cos ?
jak próbowałem to w konsoli są errory ( z tego stocka) :
Bad client in R_AttachTentToPlayer()
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 05.10.2012 11:34
DarkGL
05.10.2012
Nie spotkałem się z messagem dla entów ale możesz to zrobić poprzez np. addtofullpack ( ustawianie pozycji )
Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.10.2012 11:59
Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.10.2012 11:59
GT Team 05.10.2012
właśnie się meczę, chcę umieścić pasek Hp nad entem. tylko zamiast modelu enta był model bara i na dodatek frame sprita było na zero. i sam pasek "latał"... a po zatym nie wiem nawet do czego służy addtofullpack
DarkGL
05.10.2012
Jest już plugin od tego poszukaj sam napisałem kiedyś coś takiego niestety nie mogę znaleźć sma
GT Team 05.10.2012
Wiesz, znalazłem kilka wersji i wszystko jest pokićkane, że nic nie rozumiem
np te
es, e, user ,host cos tam
Moze zrobi ktos tutka ?
np te
es, e, user ,host cos tam
Moze zrobi ktos tutka ?