←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Entity Attachament

GT Team - zdjęcie GT Team 05.10.2012

Witam, wie ktoś może czy jest jakaś funkcja podobna do PLAYER_ATTACHAMENT
tylko ze na enty ?

stock msg_playerattachament(index, model, Origin[3], life)
{
    message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY, Origin, index) //message begin
    write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
    write_byte(index) // entity index of player
    write_coord(Origin[2]+25) // vertical offset  attachment origin.z = player origin.z + vertical offset
    write_short(model) // model index
    write_short(life) // life * 10
    message_end()
}


to jest na graczy, a na enty jest cos ?

jak próbowałem to w konsoli są errory ( z tego stocka) :

Bad client in R_AttachTentToPlayer()

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 05.10.2012 11:34
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 05.10.2012

Nie spotkałem się z messagem dla entów ale możesz to zrobić poprzez np. addtofullpack ( ustawianie pozycji )
Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.10.2012 11:59
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 05.10.2012

właśnie się meczę, chcę umieścić pasek Hp nad entem. tylko zamiast modelu enta był model bara i na dodatek frame sprita było na zero. i sam pasek "latał"... a po zatym nie wiem nawet do czego służy addtofullpack
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 05.10.2012

Jest już plugin od tego poszukaj sam napisałem kiedyś coś takiego niestety nie mogę znaleźć sma
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 05.10.2012

Wiesz, znalazłem kilka wersji i wszystko jest pokićkane, że nic nie rozumiem
np te
es, e, user ,host cos tam

Moze zrobi ktos tutka ?
Odpowiedz