[ROZWIĄZANE] [Pytanie] 100 do int. do He D...
japan222
21.09.2012
Napisze mi ktos jak i co dodac do klasy aby miala 100 do int do He
Będą +
Będą +
TheGrzegorz 21.09.2012
Lepiej podaj .sma klasy ,zaoszczędzisz czasu
Ale jak chcesz spróbować:
Do includach dodaj:
Pod Includami dodaj:
Znajdź:
I dodaj do klasy broni:
Teraz do public plugin_init() dodaj:
Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:
Teraz na samym końcu dodaj to:
Użytkownik TheGrzegorz edytował ten post 21.09.2012 18:43
Ale jak chcesz spróbować:
Do includach dodaj:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Pod Includami dodaj:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Znajdź:
new const bronie =
I dodaj do klasy broni:
(1<<CSW_HEGRENADE);
Teraz do public plugin_init() dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Teraz na samym końcu dodaj to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik TheGrzegorz edytował ten post 21.09.2012 18:43
japan222
21.09.2012
Thx + ik leci ;]
Tu sma
Użytkownik japan222 edytował ten post 21.09.2012 19:36
Tu sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "KaufMan[VIP]"; new const opis[] = "100 do He"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik japan222 edytował ten post 21.09.2012 19:36
TheGrzegorz 21.09.2012
O zauważyłem jeden błąd podczas poradnika
Powinno być:
===
Pewnie nie zauważyłeś różnicy
W 6 linijce pisało:
----
A po za tym to wszystko pięknie zrobiłeś!
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Powinno być:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
===
Pewnie nie zauważyłeś różnicy
W 6 linijce pisało:
if(!ma_perk[idattacker])A powinno:
if(!ma_klase[idattacker])Dlaczego?!No bo ,gdy by był to perk to pisze się ma_perk ,a gdy klase musi być ma_klase.
----
A po za tym to wszystko pięknie zrobiłeś!
Gość_21977_* 27.09.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL