Przerobienie pluginu
SHS AGIR 17.09.2012
Witam..
Tutaj mam taki plugin ale jka go wgram na serwer to jest taka Tabelka
COD FRAGI
TT:0
CT:0
i che aby to zniknęło żeby tego nie było jak istnieje taka możliwość jak nie to proszę zrobić tak aby to było na samym dole Ekranu ( prawy dolny róg)
Zły dział proszę o przeniesienie i bardzo przepraszam
Użytkownik SHS AGIR edytował ten post 17.09.2012 18:42
Tutaj mam taki plugin ale jka go wgram na serwer to jest taka Tabelka
COD FRAGI
TT:0
CT:0
i che aby to zniknęło żeby tego nie było jak istnieje taka możliwość jak nie to proszę zrobić tak aby to było na samym dole Ekranu ( prawy dolny róg)
Zły dział proszę o przeniesienie i bardzo przepraszam
Załączone pliki
Użytkownik SHS AGIR edytował ten post 17.09.2012 18:42
Kawon
17.09.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
KulkaKLB
17.09.2012
Łatwizna, wystarczyło usunąć napis Hud 3maj
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #define PLUGIN "Exp za fragi" #define AUTHOR "Gufinsky & Goliath" #define VERSION "1.1" new bool:dodajct = false; new bool:dodajtt = false; new plimit, pexp, limit, exp; new FragiCT; new FragiTT; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); plimit = register_cvar("cod_limit", "90"); pexp = register_cvar("cod_limit_exp", "16000"); exp = get_pcvar_num(pexp); limit = get_pcvar_num(plimit); //register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); } public DeathMsg() { new zabojca = read_data(1); new vid = read_data(2); if(get_user_team(vid) == get_user_team(zabojca) || vid == zabojca) return; if(get_user_team(zabojca) == 2 && FragiCT < limit) { FragiCT += 1; } else if(get_user_team(zabojca) == 1 && FragiTT < limit) { FragiTT += 1; } Sprawdz(); } public Sprawdz() { if(FragiCT >= limit && !dodajct) { WygrywaCT(); } if(FragiTT >= limit && !dodajtt) { WygrywaTT(); } } public WygrywaCT() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT"); dodajct = true; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp); } //set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0) //show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z CT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp) for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp); } public WygrywaTT() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); dodajtt = true; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp); } //set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0) //show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z TT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp) for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp); } public client_connect(id) { set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b"); }
Gość_21977_* 28.09.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL