←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] krzywy ekran gdy za duzo hp

Zablokowany

RoNnI - zdjęcie RoNnI 16.09.2012

Witam. Mam buga.
Mam 920 lvl i gdy mam dodane więcej niż 950 w hp to mam krzywy ekran i nie widać broni :/ help !
czesto na codach jest tak że gdy sie ma 255+ ale u mnie inaczej ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 17.09.2012

Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:


Usun w silniku:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
Oraz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
static health;
health = get_msg_arg_int(1);

if (health < 256) return;

if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);

set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
A następnie wgraj na serwer taki plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static iCounter[33]={0,...};
if(++iCounter[id] >= FRAMES)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
iCounter[id]=0;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Lub bez wiadomosci w hud
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą ;P
Użytkownik Vindetta edytował ten post 17.09.2012 09:01
Odpowiedz

RoNnI - zdjęcie RoNnI 17.09.2012

Jak to u Ciebie inaczej? jeżeli posiadasz cod mod nowy to zrób tak:


Usun w silniku:

register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
Oraz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
static health;
health = get_msg_arg_int(1);

if (health < 256) return;

if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);

set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
A następnie wgraj na serwer taki plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static iCounter[33]={0,...};
if(++iCounter[id] >= FRAMES)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
iCounter[id]=0;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Lub bez wiadomosci w hud
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HP BUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");

}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Poradnik nie jest mój lecz ja go tylko udostępniam w celu pomocy innym graczą ;P



A zmieniłbyś mi to ?
Bo usunałem te rzeczy w QTM_CodMod.sma ale niewiem czy cos sie nie zepsuje. i niewiem jak ten plugin drugi zrobić ;P
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,97 KB   36 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 17.09.2012

Jasne trzymaj ;).Po wrzuceniu na serwer dopisz do plugins.ini Bug.amxx i daj znać czy chodzi ;)

Załączone pliki


Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 15:05
Odpowiedz

RoNnI - zdjęcie RoNnI 17.09.2012

ok thx ;P a możesz zrobić żeby pod perkiem było widać ile ma sie hp ?
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 17.09.2012

Jak najbardziej zaraz ci zrobię ;).Trzymaj powinno działać HP masz pod Perk daj znać jak wszystko będzie git

Załączone pliki


Użytkownik TSUBA edytował ten post 17.09.2012 19:41
Odpowiedz

RoNnI - zdjęcie RoNnI 18.09.2012

thx działa !
A dałbyś gg ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 19.09.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany