←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Naprawa mapy

Arex - zdjęcie Arex 14.09.2012

Witam przez kilka dni tworzyłem swoja mapę pod de
All bylo dobrze lecz gdy juz mial być final ,zrobilem pare poprawek bardzo malych
I tu niechciany blad, pech chcial ze zapomnialem co poprawialem ....

I czy ktos moglby mi naprawic ta mape bez usuwania znacznych blokow/bytow tylko podania Co jest tym bledem albo naprawienie tego bledu i podanie .map

Oto rmf oraz wad


Pozdrawiam AREX Daje +

Załączone miniatury

  • 12345666.PNG

Załączone pliki


Użytkownik Arex edytował ten post 14.09.2012 15:48
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 14.09.2012

może byś napisał jakie błędy, nie będę specjalnie ściągał mapy i dodał .wady ...
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 14.09.2012

Zajeb**** jak dzik w sosne ,foto masz w 1 poscie
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 14.09.2012

Jakiś obiekt ma za dużą skale "rozciągnięcia tekstury" prawdopodobnie właśnie jest to obok respa CT [patrzyłem po pozycji ze screena]
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 15.09.2012

kolo respa ct nic nie edytowalem ....
jesli ktos moze ktos poda mi bardziej dokładny element
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 16.09.2012

Przepraszam ze f5 lecz bardzo mi zalezy na tym aby ktos mi podal element ktory wywołuje blad
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 16.09.2012

szukaj ostro rozciągniętej tekstury.
Sprawdz błędy w mapie poprzez VHE i może tam będzie "Napraw błąd"
Odpowiedz

Arex - zdjęcie Arex 16.09.2012

Sprawdz błędy w mapie poprzez VHE i może tam będzie "Napraw błąd"


nie ma błędów.
Ten Blad oznacza rozciągnięta txt czy moze blok którego silnik cs nie moze otworzyć ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 17.09.2012

rozciagnięcie txt, nie podam ci tego na tacy, bo :
po 1. Jestem leniem.
po 2. Musisz się sam nauczyć.
po 3. Jesteś leniem.
Odpowiedz