←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Usunięcie odrzucenia atakowanego po strzal...

GT Team - zdjęcie GT Team 13.09.2012

Witam, mam taki kod :

public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
{
    if (victim == attacker || !is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if (!gStart)
        return HAM_SUPERCEDE;    
    
    if (get_user_team(victim) != 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    static ducking
    ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)
    
    static origin1[3], origin2[3]
    get_user_origin(victim, origin1)
    get_user_origin(attacker, origin2)
    
    static Float:velocity[3]
    pev(victim, pev_velocity, velocity)
    
    xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    if(ducking)
        xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    xs_vec_add(velocity, direction, direction)
        
    set_pev(victim, pev_velocity, direction)
    
    return HAM_IGNORED;
}
Wycięty z zombie plague.a w plugin init :
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
Chcę usunąć odrzucenie. Lecz skutki są nijakie.Wie ktoś może jak to zrobić ?
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 14.09.2012

@Up
Wiecie jak usunac KnockBacka - Tak aby w ogóle nie spowalnialo gracza ?
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 15.09.2012

@up
Odpowiedz

  • +
  • -
Play4Fun - zdjęcie Play4Fun 16.09.2012

Wyrzuć wszystko związane z direction
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 16.09.2012 19:36
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 16.09.2012

A co to da ? Skoro na końcu jest :

set_pev(victim, pev_velocity, direction)
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 18.09.2012

@ up
Odpowiedz