Usunięcie odrzucenia atakowanego po strzal...
GT Team 13.09.2012
Witam, mam taki kod :
Wycięty z zombie plague.a w plugin init :
public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
{
if (victim == attacker || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if (!gStart)
return HAM_SUPERCEDE;
if (get_user_team(victim) != 1)
return HAM_IGNORED;
static ducking
ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)
static origin1[3], origin2[3]
get_user_origin(victim, origin1)
get_user_origin(attacker, origin2)
static Float:velocity[3]
pev(victim, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
if(ducking)
xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
xs_vec_add(velocity, direction, direction)
set_pev(victim, pev_velocity, direction)
return HAM_IGNORED;
}
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")Chcę usunąć odrzucenie. Lecz skutki są nijakie.Wie ktoś może jak to zrobić ?
GT Team 14.09.2012
@Up
Wiecie jak usunac KnockBacka - Tak aby w ogóle nie spowalnialo gracza ?
Wiecie jak usunac KnockBacka - Tak aby w ogóle nie spowalnialo gracza ?
Play4Fun
16.09.2012
Wyrzuć wszystko związane z direction
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 16.09.2012 19:36
Użytkownik Play4Fun edytował ten post 16.09.2012 19:36
GT Team 16.09.2012
A co to da ? Skoro na końcu jest :
set_pev(victim, pev_velocity, direction)