←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Dodanie Malych Dodatkow

Zablokowany

kamil2277 - zdjęcie kamil2277 02.09.2012

Witam. proszę O Dodanie Do Klasy Podaniej Nizej Pare Dodatkó ... oto one : 15 skoków, 1/2 HE, (MP5 Z Eliminatorem Rozrzutu i 25 Dmg Dla Niego) proszę zeby w MP5 byl tylko ELIMINATOR, i zwykly Deagl. klasa na admin_level_E






#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Starszy Teleporter";
new const opis[] = "Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)";
new const bronie = 1<<CSW_SG550 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:uzyl[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport Mozna Uzywac Co 30 Sekund");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 30.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_BULLET && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SG550 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

(03.09.2012 13:48):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 03.09.2012 13:47
Zamiana znacznika QUOTE na SMA
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 02.09.2012

Sprawdź

Załączone pliki

Odpowiedz

kamil2277 - zdjęcie kamil2277 02.09.2012

Wszystko Smiga Tylko Nie Eliminator W Mp5 ;/


proszę O Poprawke

Z Góry dzięki ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 02.09.2012

Sprawdź :D

Załączone pliki

Odpowiedz

Gość_21977_* 03.09.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany