Witam, chciałbym stworzyć taki sam efekt jaki ukazuje się po wybuchu smoke, prosiłbym o jakiś stock i nazwę sprite. Czas i zasięg ma być ten sam - 200 unitów 25 sekund
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Tworzenie efektu smoke
Temat rozp.
Jak się nazwać
, 01.09.2012 10:06
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2012 10:06
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#2 Gość_21977_*
Napisano 03.09.2012 07:49
g_SmokeMdl = precache_model("sprites/steam1.spr")
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5) // TE_SMOkE
write_coord(origin[0]) // startorigin
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_short(SmokeMdl) // sprite
write_byte(60)
write_byte(10)
message_end()
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych