/skille jak w DiabloMod
Raen
31.08.2012
Modyfikacja dodaje na serwer okno MOTD ze statystykami podobnymi do tych z DiabloMod'a Nazwa forum ustawiana jest cvarem cod_forum Redukcja obrażeń i szybkość biegu zapożyczona z Dark Coda Podgląd statystyk jest możliwy tylko gdy żyjemy
Punkt 1. Otwieramy sma Cod'a i szukamy linijki:
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");
Pod nią dodajemy:
cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");
Punkt 2. Szukamy linijki:
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
Pod nią dodajemy:
register_clcmd("say /skille", "statystyki_klasy");
Punkt 3. Na koniec sma dodajemy:
public statystyki_klasy(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Statystyki mozesz podgladac tylko gdy zyjesz!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
new name[64];
get_user_name(id, name, 63);
new hp_klasy = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
new hp = hp_klasy+100
new forum[64];
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63);
const SIZE = 1024;
new staty[SIZE+1],len = 0;
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<html><body style=^"background-color:black;color:white;font-size:14;text-align:center;^"");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Witaj %s w statystykach twojej klasy<br>", name);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Klasa: <b>%s</b><br>", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow kondycji - daje to %d szybszego biegania<br>", kondycja_gracza[id], floatround(kondycja_gracza[id]*1.3));
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow inteligencji<br>", inteligencja_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Laczna ilosc zycia wynosi <b>%d</b><br>", hp);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Zyczymy milej gry!<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Forum: <b>%s</b>!<br>", forum);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "</body></html>");
show_motd(id, staty, "Statystyki Klasy");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Punkt 4. pod
new SyncHudObj;
dodaj
new cod_forum;
/skille - pokazuje okno motd ze statystykami
SCREEN:
PS. Przepraszam za moje forum na screenie
dawido0099 02.09.2012
QTM_CodMod.sma(114) : error 017: undefined symbol "cod_forum" QTM_CodMod.sma(1563) : error 017: undefined symbol "cod_forum"
Chyba zepomniales czegos dodac...
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63);
cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");
wystarczy to usunac i wszystko jest dobrze
Wklej to do silnika coda
public statystyki_klasy(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:eMWu]^x01 Statystyki mozesz podgladac tylko gdy zyjesz!") return PLUGIN_CONTINUE; } else { new name[64]; get_user_name(id, name, 63); new hp_klasy = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); new hp = hp_klasy+100 new forum[64]; const SIZE = 1024; new staty[SIZE+1],len = 0; len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<html><body style=^"background-color:black;color:white;font-size:14;text-align:center;^""); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Witaj %s w statystykach twojej klasy<br>", name); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Klasa: <b>%s</b><br>", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow kondycji - daje to %d szybszego biegania<br>", kondycja_gracza[id], floatround(kondycja_gracza[id]*1.3)); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow inteligencji - dzięki temu masz %d wiecej obrazen z rakietki/ miny/ itp.<br>", inteligencja_gracza[id], inteligencja_gracza[id]); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Laczna ilosc zycia wynosi <b>%d</b><br>", hp); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Zyczymy milej gry!<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Forum: <b>TWOJE_FORUM.PL</b>!<br>"); len += formatex(staty[len], SIZE - len, "</body></html>"); show_motd(id, staty, "Statystyki Klasy"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik benio101 edytował ten post 03.09.2012 01:39
drobne techniczne
Raen
02.09.2012
trzeba dodać jeszcze
pod
dodaj
Proszę o dodanie do pierwszego posta
pod
new SyncHudObj;
dodaj
new cod_forum;
Proszę o dodanie do pierwszego posta
Kronzu 02.09.2012
+'ik dla ciebie dodaj jak przerobić na cod stary Bo to tylko 2 inne linijki kodu.
Raen
02.09.2012
Spróbuj tego, powinno działać z codem starym:
punkt 1. pod:
dodajemy:
punkt 2. pod:
dodajemy:
punkt 3. pod:
dodajemy:
punkt 4. na koniec sma dodajemy:
punkt 1. pod:
new g_vault;
dodajemy:
new cod_forum;
punkt 2. pod:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
dodajemy:
register_clcmd("say /skille", "statystyki_klasy");
punkt 3. pod:
register_cvar("cod_bombxp", "100");
dodajemy:
cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");
punkt 4. na koniec sma dodajemy:
public statystyki_klasy(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Statystyki mozesz podgladac tylko gdy zyjesz!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
new name[64];
get_user_name(id, name, 63);
new hp_klasy = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]];
new hp_gracza = zdrowie_gracza[id];
new hp = hp_klasy+hp_gracza
new forum[64];
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63);
const SIZE = 1024;
new staty[SIZE+1],len = 0;
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<html><body style=^"background-color:black;color:white;font-size:14;text-align:center;^"");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Witaj %s w statystykach twojej klasy<br>", name);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Klasa: <b>%s</b><br>", nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow kondycji - daje to %d szybszego biegania<br>", kondycja_gracza[id], floatround(kondycja_gracza[id]*1.3));
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow inteligencji<br>", inteligencja_gracza[id]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Laczna ilosc zycia wynosi <b>%d</b><br>", hp);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Zyczymy milej gry!<br>");
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Forum: <b>%s</b>!<br>", forum);
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "</body></html>");
show_motd(id, staty, "Statystyki Klasy");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Kronzu 02.09.2012
Jak dodać by było 1punkt 2hp?
I żeby jak pisze ile masz hp dodawało hp bo mam np.: na start 150hp i tam masz że 1 punkt daje 1hp to pisze 151hp a u mnie 152hp jak mam dodane zdrowie do hud.
I żeby jak pisze ile masz hp dodawało hp bo mam np.: na start 150hp i tam masz że 1 punkt daje 1hp to pisze 151hp a u mnie 152hp jak mam dodane zdrowie do hud.
Raen
02.09.2012
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow zdrowia - daje to %d dodatkowego hp<br>", zdrowie_gracza[id], zdrowie_gracza[id]*2);
Klakier
02.09.2012
Dla czystej kosmetyki można zrobić zamiast:
to:
Zamiast:
len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz perk <b>%s</b><br>", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
to:
len += formatex(staty[len], SIZE - len, equali(nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], "Brak") ? "<b>Nie masz zadnego przedmiotu</b><br>": "Masz item: <b>%s</b><br>", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
Zamiast:
będzieMasz perk: Brak
Nie masz zadnego przedmiotu
Kronzu 02.09.2012
Jeszcze jak byś mógł zmienić na 1punkt 2hp tam gdzie pisze: Laczna ilosc zycia wynosi
Raen
02.09.2012
new hp_klasy = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
zamień na:
new hp_klasy = zdrowie_gracza[id]*2+bonusowe_zdrowie_gracza[id]+zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];
Kronzu 02.09.2012
Error: Undefined symbol "bonusowe_zdrowie_gracza" on line 4277 Warning: Expression has no effect on line 4277 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 4277 Error: Invalid expression, assumed zero on line 4277 Error: Too many error messages on one line on line 4277
Jak to zmieniłem mam takie errory @up.
Mi się wydaje że musisz zmienić new hp = a nie nie new hp_gracza.
Użytkownik benio101 edytował ten post 03.09.2012 01:39
Dodanie znacznika CODE
Raen
02.09.2012
ja podałem na nowego a ty masz starego
tutaj jest do starego:
zamień na:
tutaj jest do starego:
new hp_gracza = zdrowie_gracza[id];
zamień na:
new hp_gracza = zdrowie_gracza[id]*2;
kozix
20.11.2012
Da się to zrobić jako osobny plugin? Jeśli tak to zrobiłby ktoś to.
Z góry dziękuje.
Z góry dziękuje.
radim
22.11.2012
Po co robić cvar z literami skoro można zastosować w szybszy i łatwiejszy sposób: #define lub new const
Dla tych którym wyskakują takie errory:
Usunąć:
I nad plugin_init dodać:
Użytkownik radim edytował ten post 22.11.2012 13:06
Dla tych którym wyskakują takie errory:
QTM_CodMod.sma(114) : error 017: undefined symbol "cod_forum" QTM_CodMod.sma(1563) : error 017: undefined symbol "cod_forum"
Usunąć:
get_pcvar_string(cod_forum, forum, 63); cod_forum = register_cvar("cod_forum", "TWOJE-FORUM.PL");
I nad plugin_init dodać:
new const cod_forum[] = "Twoje Forum.pl"lub
#define cod_forum "Twoje Forum.pl"
Użytkownik radim edytował ten post 22.11.2012 13:06
Raen
22.11.2012
radim poprawiony kod jest w pierwszym poście. Wiem że można było by to tak zrobić jak napisałeś lecz uznałem że cvar będzie wygodniejszy gdyż nie wymaga ponownej kompilacji