←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PaintballMod
Crashe

  • +
  • -
Bogusz - zdjęcie Bogusz 29.08.2012

siema , mam problem, mam serwer pb z menu wyboru broni serwer cały czas się crashuje zobaczyłem logi pokazało mi że to plugin paintballgun.amxx" zaznaczyłem w opcje debug i teraz to mi się pokazuje
L 08/29/2012 - 14:40:04: Info (map "de_minidust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120829.log")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [FAKEMETA] Invalid entity

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX]    [0] paintballgun_305586.sma::act_explode (line 795)

L 08/29/2012 - 14:40:04: [AMXX]    [1] paintballgun_305586.sma::remove_nade (line 738)
czy wie ktoś jak to naprawić bo cały czas serwer mi się crashuje i odstrasza graczy :(
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 29.08.2012

Bez sma nic nie zdziałamy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Bogusz - zdjęcie Bogusz 29.08.2012

Spoiler

proszę
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 29.08.2012


public act_explode(ent)
{
new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
pev(ent, pev_origin, forigin);
FVecIVec(forigin, origin);

new id, Float:distance = 150.0, Float:porigin[3];

new MaxPlayers = get_maxplayers();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2] + 20);
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(colors[2]);
write_byte(30);
message_end();

while (id++ < MaxPlayers)
if (is_user_alive(id))
{
pev(id, pev_origin, porigin);
if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
if (fm_is_visible(ent, id))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, owner, owner, (user_team != get_user_team(id)) ? 100.0 : 300.0, 4098);
}

emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

set_pev(ent, pev_classname, "pbHarmlessBullet");

}

Zmień na

public act_explode(ent)
{
if(!pev_valid(ent))

return

new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
pev(ent, pev_origin, forigin);
FVecIVec(forigin, origin);

new id, Float:distance = 150.0, Float:porigin[3];

new MaxPlayers = get_maxplayers();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2] + 20);
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(colors[2]);
write_byte(30);
message_end();

while (id++ < MaxPlayers)
if (is_user_alive(id))
{
pev(id, pev_origin, porigin);
if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
if (fm_is_visible(ent, id))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, owner, owner, (user_team != get_user_team(id)) ? 100.0 : 300.0, 4098);
}

emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

set_pev(ent, pev_classname, "pbHarmlessBullet");

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Bogusz - zdjęcie Bogusz 29.08.2012

czy mógłbyś mi skompilować ten plugin bo ja chce skompilować (przez tą str) to mi się takie coś pojawia
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



paintballgun.sma(798) : warning 217: loose indentation

paintballgun.sma(835) : error 054: unmatched closing brace



1 Error.

Could not locate output file paintballgun.amxx (compile failed).



Odpowiedz

  • +
  • -
Bogusz - zdjęcie Bogusz 01.09.2012

niestety nadal jest to samo
Odpowiedz

  • +
  • -
gregori20 - zdjęcie gregori20 08.11.2012

ja mam takie same błedy wie ktos jak to naprawic?
Odpowiedz