Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dźwiek przy zabiciu, zranieniu?
#1
Napisano 28.08.2012 05:00
1. Ja strzelam do zombie i on wydaje odgłosy zranienia
2. Jeśli zabiłem zombie to słychać dźwiek że zginął
3. Lub normalnie jak zombie idzie słychać jakieś dźwięki
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#2
Napisano 28.08.2012 07:51
1. Aby wtedy wydzielał się dźwięk, to wszystko musisz zrobić w evencie Damage. Musisz tam pobrać id atakującego i ofiary i im odtworzyć dźwięk poprzez wywołanie go w konsoli gracza komendą: (dla plików *.wav) "spk ścieżka do pliku" (dla mp3) "mp3 play ścieżka do pliku" np. "spk sound/misc/cos.wav" lub "mp3 play sound/misc/cos.mp3"
2. To samo co na górze tylko, że wszystko musisz zrobić w evencie Death
3. http://amxx.pl/topic...pozycja-i-ruch/ (is_user_moving)
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 28.08.2012 22:22
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#4 Gość_21977_*
Napisano 28.08.2012 23:37
#include <amxmodx>w przypadku 3. pytania, możesz po prostu podmienić dźwięk chodzenia dla danego gracza.
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new sounds_zranienie[][]={"sound/misc/zranienie1.wav","sound/misc/zranienie2.wav","sound/misc/zranienie3.wav","sound/misc/zranienie4.wav"}
new sounds_smierc[][]={"sound/misc/smierc1.wav","sound/misc/smierc2.wav","sound/misc/smierc3.wav","sound/misc/smierc4.wav"}
new gMaxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","damage",0);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Pre", 0);
gMaxPlayers=get_maxplayers();
}
public plugin_precache(){
for(new i;i<sizeof(sounds_zranienie);++i){
precache_sound(sounds_zranienie[i]);
}
for(new i;i<sizeof(sounds_smierc);++i){
precache_sound(sounds_smierc[i]);
}
}
public damage(vid, inflictor, id, Float:damage, damagebits){
if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid)){
emit_sound(vid, CHAN_STATIC, sounds_zranienie[random(sizeof(sounds_zranienie))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
public Ham_Killed_Pre(vid,kid,shouldgib){
if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid)){
emit_sound(vid, CHAN_STATIC, sounds_smierc[random(sizeof(sounds_smierc))], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
#5
Napisano 29.08.2012 01:11
np. przy zranieniu
if(vid && vid<=gMaxPlayers && is_user_alive(vid) && get_user_team(vid) == 2){
??
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#6 Gość_21977_*
Napisano 29.08.2012 05:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych