←  Poradniki/Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Plague 4.3
[TUT] Zmiana położenia HUD'a z informa...

the game - zdjęcie the game 26.08.2012

Dołączona grafika


W tym poście opowiem jak zmienić położenie HUD'a z informacją (HP, Klasa, Ammo pack's) w Zombie Plague 4.3

Co nam będzie potrzebne: zombie_plague40.sma, proste ręce i trochę mózgu

1. Zmiana położenia

Otwieramy zombie_plague40.sma

Szukamy:

Show health, class and ammo packs


Wyszukiwarka nam pokaże:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}


Szukamy HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y i zmieniamy na 0.02, 0.18,

Otrzymujemy:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}


2. Dzielimy to na linie

Przenieśliśmy linię z informacja pod radar, ale musimy rozbić ją na pojedyńcze linie:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

Zaznaczone zamieniamy tym: [%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]

Powinno wyjść to:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}




Zapisujemy! Kompilujemy! I wrzucamy na serwer! Gotowe!


Źródło: WWW.CS-ELAXY.PL - Centerum Gier Multiplayer
Autor: Viva
Odpowiedz

  • +
  • -
KulawY - zdjęcie KulawY 04.10.2012

Dzięki działa wszystko +
Odpowiedz

  • +
  • -
ZombieKiller - zdjęcie ZombieKiller 28.06.2013

dal bys rade dac plik sma i amxx^^

zebt bylo gotowe tak jak na tym obrazlu jest

Odpowiedz

ZyciE - zdjęcie ZyciE 28.06.2013

Zapodaj mi sma to ci zrobię  ZombieKiller :D

Odpowiedz

  • +
  • -
xXxBoy4GirlxXx - zdjęcie xXxBoy4GirlxXx 25.02.2014

Super poradnik! To dotyczy specta
 

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}

wie ktoś moze jak zmienić kolor tego niebieskiego (nie specta a gracza) ?

 


Użytkownik xXxBoy4GirlxXx edytował ten post 25.02.2014 15:22
Odpowiedz

  • +
  • -
TekLak - zdjęcie TekLak 22.09.2017

Super poradnik! To dotyczy specta
 

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}

wie ktoś moze jak zmienić kolor tego niebieskiego (nie specta a gracza) ?

Nad tymi opcjami jest linijka (dokładnie to u mnie jest to linijka 8347 do 8349) z opcjami " red = ...  green = .... blue = ...." i tam zmieniasz kolory a te kolory tą są w formacie RGB na necie są strony np: https://www.w3school.../colors_rgb.aspgdzie możesz tam wybierać kolor , który chcesz mieć :)
Odpowiedz