Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Uzycie od 2 rundy
Temat rozp. Andrzejek, 26.08.2012 14:22
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.08.2012 14:22
Witam, mam do was 3 pytania jak zrobić:
1. Jak zrobić użycie funkcji od 2 rundy dopiero?
2. Jak zrobić że jeśli 1 gracz używa komendy to nikt inny nie może + wiadomość w say
3. Jak zablokować komendy cl_forwardspeed i cl_backspeed
1. Jak zrobić użycie funkcji od 2 rundy dopiero?
2. Jak zrobić że jeśli 1 gracz używa komendy to nikt inny nie może + wiadomość w say
3. Jak zablokować komendy cl_forwardspeed i cl_backspeed
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#2
Napisano 26.08.2012 17:04
<p>1.
Liczyć rundę tzn, zmienna globalna, event i zmienna++,
a potem
2.
Tworzysz zmienną globalną (może być boolean, bez tablicy ), i jak gracz wywoła funkcję to
zmienna = 1;
potem jak gracz ( może być np menu ) naciśnie 0 czyli exit, to zmienna = 0;
inaczej jeżeli gracz ma otwarte menu to jak inny gracz wywoła tą funkcję to sprawdza czy zmienna == 1
3.w plugin init
Liczyć rundę tzn, zmienna globalna, event i zmienna++,
a potem
if(zmienna >= 2) { //code...}
2.
Tworzysz zmienną globalną (może być boolean, bez tablicy ), i jak gracz wywoła funkcję to
zmienna = 1;
potem jak gracz ( może być np menu ) naciśnie 0 czyli exit, to zmienna = 0;
inaczej jeżeli gracz ma otwarte menu to jak inny gracz wywoła tą funkcję to sprawdza czy zmienna == 1
3.w plugin init
register_clcmd("cl_forwardspeed", "blok")register_clcmd("cl_backspeed", "blok")i gdzieś w pluginie :
public blok(id) return PLUGIN_HANDLED
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 26.08.2012 17:08
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Napisano 26.08.2012 18:21
1. Sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new ilosc_rund;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
}
public Round_Start()
{
ilosc_rund++
if(ilosc_rund >= 2)
{
// funkcja
}
}
#4
Napisano 26.08.2012 18:40
Dlaczego używasz logevent ? Runda HLTV w jego przypadku jest dokladniejsza.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5 Gość_21977_*
Napisano 28.08.2012 23:57
Trzeba także pamiętać, by zresetować rundę dla GameCommencing:
new gRound=0;Resztę Ci Glut z Patrykiem podali
public plugin_init(){
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych