Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Uzycie od 2 rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 26.08.2012 14:22

Witam, mam do was 3 pytania jak zrobić:

1. Jak zrobić użycie funkcji od 2 rundy dopiero?
2. Jak zrobić że jeśli 1 gracz używa komendy to nikt inny nie może + wiadomość w say
3. Jak zablokować komendy cl_forwardspeed i cl_backspeed
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.08.2012 17:04

<p>1.

Liczyć rundę tzn, zmienna globalna, event i zmienna++,

a potem
if(zmienna >= 2) { //code...}


2.

Tworzysz zmienną globalną (może być boolean, bez tablicy ), i jak gracz wywoła funkcję to
zmienna = 1;

potem jak gracz ( może być np menu ) naciśnie 0 czyli exit, to zmienna = 0;

inaczej jeżeli gracz ma otwarte menu to jak inny gracz wywoła tą funkcję to sprawdza czy zmienna == 1

3.w plugin init
register_clcmd("cl_forwardspeed", "blok")register_clcmd("cl_backspeed",    "blok")
i gdzieś w pluginie :
public blok(id)     return PLUGIN_HANDLED

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 26.08.2012 17:08

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 26.08.2012 18:21

1. Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new ilosc_rund;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
}
public Round_Start()
{
ilosc_rund++
if(ilosc_rund >= 2)
{
// funkcja
}
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.08.2012 18:40

Dlaczego używasz logevent ? Runda HLTV w jego przypadku jest dokladniejsza.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.08.2012 23:57

Trzeba także pamiętać, by zresetować rundę dla GameCommencing:
new gRound=0;

public plugin_init(){
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public event_new_round(){
++gRound;
}

public GameCommencing(){
gRound=0;
}
Resztę Ci Glut z Patrykiem podali




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych