←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem, serwer nie wykrywa map u graczy s...

  • +
  • -
Krzysztof97 - zdjęcie Krzysztof97 24.08.2012

Witajcie!


Otóż mam ze znajomym serwer(nie

HLDS

, przepraszam za błąd, ale nie wiedziałem gdzie o tym napisać) serwer

cs

1.6 na gamepad.pl i mam problem.


Na ftp wrzucam pliki do cstrike/maps, a na steam jak wiadomo mapy są w cstrike_polish/maps(z dźwiękami podobnie jest chyba) i jak to zrobić, żeby wczytywało i z tego i z tego?(bo steam'y by musiały pobierać mapy do cstrike/maps)


Pozdrawiam

Odpowiedz

  • +
  • -
master522 - zdjęcie master522 24.08.2012

Nie ma potrzeby tworzenia cstrike_polish na serwerze, gracze NS jak i steam pobiorą pliki poprawnie.
Podaj lepiej błąd wyświetlany tym, którzy nie mogą wejść na serwer.
Odpowiedz

  • +
  • -
Krzysztof97 - zdjęcie Krzysztof97 24.08.2012

Znaczy wszyscy mogą wejść, ale pobieranie drugi raz map może być irytujące(chociażby przez stracony czas + zajmowane miejsce na kompie).
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 24.08.2012

Przecież żadne mapy nie będą się pobierać dwa razy. Przy wejściu na serwer CS wpierw sprawdza czy mapa znajduje się w archiwum gry (tylko wprzypadku Steam - counter-strike.gcf), później czy jest w CSTRIKE, a dopiero na końcu czy znajduje się w CSTRIKE_POLISH. Jeśli jest w którycm kolwiek z nich nie pobiera jej ponownie. To samo dotyczy także wszelkich innych plików. To w jakim katalogu masz mapę na FastDL przenosi się tylko na to do którego folderu gracz ściągnie dany plik. I standardowo jest to właśnie CSTRIKE/.. .
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 24.08.2012

Napisał temat a nawet nie sprawdził czy rzeczywiście tak jest ^D^i czy trzeba kombinować
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.08.2012 21:19
Odpowiedz

  • +
  • -
Krzysztof97 - zdjęcie Krzysztof97 26.08.2012

Dobra, przeinstalowałem cs(a raczej usunąłem katalog coutner strike z profilu steam;d) i mi się naprawiło(ale tylko na tym jednym serwie tak miałem nie wiem dlaczego-_-)...
Do zamknięcia
A Dark sprawdzałem kilka razy...
Odpowiedz