Chodzi o to że byt jest tak jakby środkiem okręgu, promień wynosi 300 unitów i chcę aby powstał okrąg (obojętnie jaki sprite)
Prosiłbym o gotowy kod.
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 23.08.2012 09:21
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.08.2012 09:21
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 23.08.2012 09:21
Napisano 23.08.2012 15:26
może to?
stock Create_BeamCylinder( origin[ 3 ], addrad, sprite, startfrate, framerate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed )
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] + addrad );
write_short( sprite );
write_byte( startfrate );
write_byte( framerate );
write_byte(life );
write_byte( width );
write_byte( amplitude );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( brightness );
write_byte( speed );
message_end();
}
Użytkownik K!113r edytował ten post 23.08.2012 15:27
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych