stock hook_ent(ent, victim, Float:speed)
{
static Float:fl_Velocity[3]
static Float:VicOrigin[3], Float:EntOrigin[3]
pev(ent, pev_origin, EntOrigin)
pev(victim, pev_origin, VicOrigin)
static Float:distance_f
distance_f = get_distance_f(EntOrigin, VicOrigin)
if (distance_f > 10.0)
{
new Float:fl_Time = distance_f / speed
fl_Velocity[0] = (VicOrigin[0] - EntOrigin[0]) / fl_Time
fl_Velocity[1] = (VicOrigin[1] - EntOrigin[1]) / fl_Time
fl_Velocity[2] = (VicOrigin[2] - EntOrigin[2]) / fl_Time
} else
{
fl_Velocity[0] = 0.0
fl_Velocity[1] = 0.0
fl_Velocity[2] = 0.0
}
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, fl_Velocity)
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Naprowadzenie entu na gracza
#1
Napisano 21.08.2012 11:29
#2
Napisano 21.08.2012 12:39
nieNiestety nie mam pojęcia czy omija to ściany, wątpie.
#4
Napisano 21.08.2012 17:16
a czego tu można nie rozumieć ent będzie podążał do innego obiektu ( a konkretniej do jego origin )mozna przykladowe uzycie czy cos ?
#5
Napisano 21.08.2012 17:18
mozna przykladowe uzycie czy cos ?
hook_ent( rakieta, ofiara, 150.0 );
#6
Napisano 21.08.2012 17:19
#7
Napisano 21.08.2012 17:24
v = s/t -> t = s/v
0.5 = 100.0 / 200.0
Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2012 23:03
#8
Napisano 21.08.2012 17:26
#9
Napisano 21.08.2012 22:36
Fizyka stary ( droga , prędkość , czas ) i zależność
v = st -> t = s/v
0.5 = 100.0 / 200.0
oooooo stary facepalm20000000 V=S/t a nie St a z tego na pewno nie wynika że t=S/V mimo że tak jest
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 21.08.2012 23:02
Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2012 23:09
#12
Napisano 23.08.2012 11:33
Odezwał się ten co pisałglupota ludzka nie ma granic ;d
Google cie zabolałojak ustawic zeby bylo dobrze poprostu, czy jak ustawie 200.0 to w ile przejdzie dajmy 100 unitow
#13
Napisano 23.08.2012 11:45
#14
Napisano 23.08.2012 11:51
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#15
Napisano 23.08.2012 11:52
a kiedy victim zmienia pozycje, to ent biegnie w stare miejsce ?
[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga][uwaga=benio101]Odświeżanie tematów jest dozwolone po upływie 24h od daty napisania ostatniego posta.[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 28.12.2012 04:40
#16
Napisano 24.08.2012 09:15
Tak, spójrz w kod przecież ent leci w stronę originu victimaa kiedy victim zmienia pozycje, to ent biegnie w stare miejsce ?
#17
Napisano 29.08.2012 01:03
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#18
Napisano 29.08.2012 01:26
#19
Napisano 29.08.2012 02:16
#20
Napisano 14.10.2013 21:53
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych