←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Bomba Explode Sound - Przeróbka :P

Zablokowany

  • +
  • -
ESTCOBS - zdjęcie ESTCOBS 25.04.2008

Siema
Przerobi ktoś ten plugin (Bomba Explode Sound) że sekundę po podłożeniu leci muzyczka :P
Bo mój serwer jest taki TP + 4fun w jednym i mp_c4timer jest ustawiony na 60 :P
I chciałbym żeby było że jak ktoś podłoży to leci bomba.mp3 (nie wav - wystarczy zamienić spk / speak na mp3 play :P)

Jeszcze jakby był licznik na dole ile czasu do wybuchu i tak
mniej niż 11 sekund do wybuchu = kolor czerwony
mniej niż 30 sekund do wybuchu = kolor pomarańczony
więcej niż 30 sekund do wybuchu = kolor zielony
Pozdro

BTW Apeluje do Micza / Gutka i innych osób znających się na Scriptingu o plugin Admin Check PRO (w tym dziale)
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 25.04.2008

ESTCOBS, ten dział to nie KONCERT ŻYCZEŃ!! Jak masz problem z przerobieniem jakiegoś pluginu lub z napisaniem swojego, ewentualnie poprawieniem błędów w kodzie to piszesz, a nie wymyślasz różne rzeczy i myślisz, że każdy będzie spełniał Twoje życzenia...
tym bardziej, że to nie pierwszy raz... :wsciekly:
Odpowiedz

  • +
  • -
ESTCOBS - zdjęcie ESTCOBS 26.04.2008

Dobra ! To gdzie mam pisać ?? :zly: :zly: :zly:
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 26.04.2008

najlepiej w AMX Mod X Studio :D
Odpowiedz

  • +
  • -
baku - zdjęcie baku 26.04.2008

Zrobiłem to co chciałeś oprócz tego że muzyka leci 1 s po podłożeniu paki. Bo gdy daje 59 s to mi nie leci ta muzyka tu apeluje zeby ktoś pomół :-P
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"


#define muzyczka ("misc/bomba")
#define czas 59


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/bomba.mp3")
}
}
else if(g_c4timer > 59) { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 27.04.2008

zamiast
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}
chyba powinno być:
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba.mp3") 
return PLUGIN_CONTINUE

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Insane91 - zdjęcie Insane91 17.05.2008

przerobilem swoje na takie zeby leciala muzyka 12 sekund przed wybuchem. Odliczanie na HUD jest ale muzyki nie ma :/ co zle zrobilem ?




#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "jakistam"


#define muzyczka ("misc/eksplozja")
#define czas 12


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
Odpowiedz

  • +
  • -
baku - zdjęcie baku 17.05.2008

Zamiast

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

Spróbuj

public plugin_precache()
{
precache_generic("misc/eksplozja.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Salamon - zdjęcie Salamon 17.05.2008

oj baku baku, jezeli juz mialby tak robic to
precache_generic("sound/misc/explozja.wav")
ale i tak ma dobrze, problem lezy tu:

client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav")


kiedy poprawnie jest ze spacja miedzy 'spk' a '%s' gdzie nie ma ani spacji ani 's' czyli

client_cmd(0, "spk %s", "misc/eksplozja.wav")
lub
client_cmd(0, "spk misc/eksplozja.wav")
Odpowiedz

  • +
  • -
Insane91 - zdjęcie Insane91 17.05.2008

Zmienilem tak jak mowicie i dalej mi nie dziala :/ nie odtwarza tej muzyki :/ probowalem pod wav "spk" i na mp3 "play mp3" i ani to ani to nie dziala :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Salamon - zdjęcie Salamon 17.05.2008

btw baku czemu skopiowales plugin samuraja a jako autor podales 'jakistam xP'

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

#define muzyczka "sound/misc/eksplozja.wav"
#define czas 10

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muzyczka)

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Insane91 - zdjęcie Insane91 17.05.2008

jezeli chce na 12 sekund to tylko wpisuje tak?

#define czas 12

bo zrobilem tak i nadal nie dziala... chyba sobie odpuszcze ten plugin
Odpowiedz

  • +
  • -
Salamon - zdjęcie Salamon 17.05.2008

a jezeli jest standardowo to dziala? : O
Odpowiedz

  • +
  • -
Insane91 - zdjęcie Insane91 17.05.2008

jezeli jest oryginalny plugin z domyslnym dzwiekiem bez przerobek to dziala... jezeli przerobie na swoj dzwiek i zmienie czas na 12 to juz nie dziala :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Salamon - zdjęcie Salamon 17.05.2008

a zaraz... ten swoj dzwiek pewnie masz w zlym formacie, tzn musi byc odpowiednia jakosc, poczytaj o tym!
bo jakbys mial w zlym miejscu sam dzwiek jakies logi by byly, masz w dobrym miejscu dzwiek ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Insane91 - zdjęcie Insane91 17.05.2008

dzwiek jest w sound/misc tak jak powinien byc , w formacie .wav ... moze masz racje, moze musi byc jakis okreslony bitrate
Odpowiedz
Zablokowany