1. Znajdź:
new SyncHudObj, SyncHudObj2;
I zamień do na:
new SyncHudObj, SyncHudObj2, SyncHudObj3;
2. Znajdź:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
I pod tym dodaj:
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
3. Znajdź:
public PokazInformacje(id)
I a następnie pod:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
Dodaj:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n, ");
4. Pod:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodaj:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n, ");
5. Całość ma wyglądać tak:
[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Uwaga jeżeli usuniecie ^n^n lub ^n^n^n^n^n nie będzie chodzić.
A więc tak:
Jeżeli chcecie mieć:
klasa, doświadczenie inny kolor niż Poziom perk zrób tak:
odejmij od tego:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
To: ^nPoziom : %i^nPerk : %s i to: , poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]
Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));
I od tego:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
To: ^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to:, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]
Ma to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));
Następnie dodaj do:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^n");
Dadaj To: Poziom : %i^nPerk : %s i to: poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]
MA to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
i do tego dodaj:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n");
To: [Poziom : %i]^n[Perk : %s] i to: poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]
MA to wyglądać tak:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
A to całe ma wyglądać tak:
[code]public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]));
set_hudmessage(0, 224, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n^n^n^nPoziom : %i^nPerk : %s", poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]));
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak zmienić kolor:
Zmieniamy tylko 3 piersze liczy czyli
jak mamy np.:
255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2
To tylko zmieniamy 255, 255, 255
Jak zmienić kolor i skąd go wziąć?
Link do testera kolorów: http://www.kurshtml....ory/kolory.html
Jeżeli znajdziecie jakiś bład napisćie.
Za chwile napisze jak dodać z HP.