public StworzRakiete(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id] && is_user_alive(id)) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { if(player_intelligence[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!"); poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime(); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); // scale write_byte(20); // framerate write_byte(0);// flags message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0+float(player_intelligence[attacker])/2 , 1); } remove_entity(ent); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.08.2012 18:51
Witam jest to kod od rakiety. Jak dobrze wiemy przy jej użyciu widzimy tylko jak rakieta leci. Chciałbym dodać coś na wzór fireballa. Jak dodać aby leciała np jakaś kulka umieszczona w pliku "kuleczka.spr" może zamiast modelu "mdl" dać sprite ?
#2
Napisano 18.08.2012 12:25
Może ktoś podpowiedzieć ? bo też byłbym ciekawy.
#3
Napisano 18.08.2012 17:51
Ja też
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 20.08.2012 16:44
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych