Prośba o 2 klasy latwe ;D
Kaski 14.08.2012
Witam, proszę o zrobienie tych 2 klas
klasa 1
nazwa: MaxPayne ; czy jak to sie pisze..
wszystkie statystyki po 10
Bronie: Gail, i te 2 pistolety elites czy jakos tak.
Moce: 2 skoki w powietrzu 630 gravitacji i 1 rakieta.
klasa 2
nazwa: Sprinter
int: 2
hp: -20
wyt: 5
kon: 130
Bronie: mp5, deagle
Moce: 50 widzialnosci podczas kucania
KLASY NIE PREMIUM
WRAZIE PYTAN PISAC ! D:
klasa 1
nazwa: MaxPayne ; czy jak to sie pisze..
wszystkie statystyki po 10
Bronie: Gail, i te 2 pistolety elites czy jakos tak.
Moce: 2 skoki w powietrzu 630 gravitacji i 1 rakieta.
klasa 2
nazwa: Sprinter
int: 2
hp: -20
wyt: 5
kon: 130
Bronie: mp5, deagle
Moce: 50 widzialnosci podczas kucania
KLASY NIE PREMIUM
WRAZIE PYTAN PISAC ! D:
diablo9816
14.08.2012
Sprinter
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 14.08.2012 12:31
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Sprinter"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = -20; new const kondycja = 130; new const inteligencja = 2; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Diablo"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 14.08.2012 12:31