Kilka Skilli do klas.
dasiek
11.08.2012
Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod
Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.
Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)
*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)
Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)
Instalacja
plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.
Jak dodać skill
Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0
Przykłąd - podwójny skok.
Jak dodac 1/x z zabicia
dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.
Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille
To chyba tyle...
Edited by CheQ, 11.08.2012 14:01.
Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.
Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)
*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)
Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)
Instalacja
plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.
Jak dodać skill
Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0
Przykłąd - podwójny skok.
public cod_class_enabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,1) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,0) }
Jak dodac 1/x z zabicia
dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)
na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.
Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille
To chyba tyle...
Attached Files
Edited by CheQ, 11.08.2012 14:01.
A może sma?
12.08.2012
Kiedyś miałem taki właśnie pomysł, żeby do silnika wpakować umiejętności klas. Ale tak tez można ;D
Może jeszcze jakieś natywy? Do pobierania informacji? W sumie dzięki temu można fajne rzeczy zrobić bawiąc się różnymi perkami i klasami.
Może jeszcze jakieś natywy? Do pobierania informacji? W sumie dzięki temu można fajne rzeczy zrobić bawiąc się różnymi perkami i klasami.
Rodzyn
15.10.2012
E sorry za odkop ale jeden błąd zrobiłeś...
Musisz dodać że trzeba #include cod_skille.inc
przed plugin init.
Bo inaczej nie skompiluje lub nie będzie działać...
Musisz dodać że trzeba #include cod_skille.inc
przed plugin init.
Bo inaczej nie skompiluje lub nie będzie działać...
Arbitralny
20.09.2014
Klasa, która ma w ten sposób dodaną umiejętność przestaję się wyświetlać na serwerze (tak jakby jej nie było). Nie ma żadnych errorlogów. :[