Tworzenie broni
GT Team 10.08.2012
Siema nie umiem tworzyc broni..
Pytanie:
Jak stworzyć broń za pomocą pluginu i umieśćić je na podanych lokalizacjach ?
np.:
Chce umiescic m4a1 na x = 100.0 y = 20.0 z = 100.0 jak ?
edit ;///
jak tworzyc buyzone ?
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 10.08.2012 18:19
Pytanie:
Jak stworzyć broń za pomocą pluginu i umieśćić je na podanych lokalizacjach ?
np.:
Chce umiescic m4a1 na x = 100.0 y = 20.0 z = 100.0 jak ?
edit ;///
jak tworzyc buyzone ?
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 10.08.2012 18:19
Fili:P
11.08.2012
Tworzysz byt, ustawiasz mu origin takie jak podałeś x,y,z, ustawiasz mu model broni leżącej. Oczywiście jak stworzysz byt to musisz go upuścić na ziemię, chyba funkcja drop_to_floor.Chce umiescic m4a1 na x = 100.0 y = 20.0 z = 100.0 jak ?
GT Team 11.08.2012
Ty wiecie, świetny pomysł dziękuję wam, a to dotknięcie to sprawdza czy origin gracz jest równe origin tej broni ?
a jak tworzyć buyzone? W pluginach oczywiście?
a jak tworzyć buyzone? W pluginach oczywiście?
dasiek
11.08.2012
To dotknięcie to po prostu w plugin init
imasz funkcje
register_touch("NazwaBytu", "player", "DotykBytu");
imasz funkcje
public DotykBytu(id_bytu,id_gracza) { // co ma sie dziac }
dasiek
19.08.2012
oj chyba nie będzie musiał zmiennej globalnej... Touch wykona się z parametrami ent i id - Serwer sam sobie weźmie obie rzeczy. i wykona. Chyba. W sumie id enta jest tu potrzebne żeby usunąć po dotknięciu.
Użytkownik CheQ edytował ten post 19.08.2012 10:11
Użytkownik CheQ edytował ten post 19.08.2012 10:11
G[o]Q
19.08.2012
nie trzeba globalnej zmiennej ale mozesz własciceila broni ustawić w pev_owner wtedy nikt poza wlascicielem jej nie podniesie tylko trzeba to jeszcze w touchu sprawdzać
Gość_21977_* 20.08.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL