Generowanie SteamID dla gracza NonSteam!
Portek
07.08.2012
Co zrobić by dla gracza NonSteam SteamID zostało wygenerowane? Taki gracz musi pobrać revEmu, oraz odpowiednio spreparować skrót odnoszący się do Counter-Strike. W tym celu powstał plugin, który należy zainstalować na serwerze, przy każdym wejściu gracza będzie on sprawdzał czy gracz NonSteam posiada już revEmu, w wypadku gdyby go nie posiadał, by móc dalej grać na serwerze zostanie zmuszony do downloadu i instalacji programu.
Pobieramy więc plugin: revEmu_plugin.rar 62.05KB 1404 downloads - instalacja standardowa, przerobiona wersja multilang, więc plik txt ląduje w folderze addons/amxmodx/data/lang.
Interesują Was dwa cvary:
- amx_revtime "2" - odpowiedzialny za czas (w minutach), w ciągu którego gracz NonSteam bez revEmu będzie dostawał komunikat że musi zainstalować modyfikacje, by nadal grać
- amx_revpage "http://portek.net.pl...mu/revemu.html" - odpowiedzialny za wyświetlenie graczowi odpowiedniego komunikatu w MOTD, obecnie pliki są na moim serwerze, dobrze było by jednak gdyby każdy wrzucił sobie pliki zawarte w archiwum powyżej w folderze www na swój serwer i podał dokładny link doń w tym cvarze
Instalator został sprawdzony przez serwis VirusTotal i możecie być w 101% pewni że jest on wolny od jakichkolwiek zagrożeń, expliotów, backdorów i innych tego typu przygód - dwa komunikaty o "wirusie" to efekt kompresji plików z wykorzystaniem metody LZMA.
Sam instalator dostępny jest do pobrania z poziomu mojego konta dropbox, jak również udostępniam go do pobrania bezpośrednio z tego tematu:
revEmu.rar 4.87MB 1757 downloads Suma kontrolna: md5sum.txt 376bytes 485 downloads
Wersja instalacyjna ma tę przewagę nad wersją do instalacji ręcznej iż wskazuje na domyślny folder w którym Counter-Strike 1.6 w wersji NS chce się zainstalować (C:\Program Files\Valve) - oczywiście jest to mój domysł, w przeciwnym wypadku gracz musi sam wskazać folder do którego instalował CS'a (folder w który jest plik hl.exe, folder cstrike itd.), kompresja plików którą zapewnia LZMA pozwoliła na prawie 50% utratę na wadze, więc gracz musi pobrać zaledwie 5Mb, a nie blisko 11.
revEmu można bez przeszkód instalować w połączeniu z każdym dostępnym w sieci patchem, więc gracze z patchem v23 i większymi nie będą mieli żadnego problemu z kompatybilnością. Po instalacji należy zmodyfikować skrót prowadzący do CS'a:
- Klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie Counter-Strike na pulpicie
- Z listy wybieramy opcje "Właściwości"
- W polu "Element docelowy" parametr "-nomaster" zastępujemy parametrem "-steam" - bez ""!
Przykładowy efekt zmian: C:\Program Files\Valve\hl.exe" -steam -game cstrike
Bzdety:
QuahodronN
07.08.2012
Obecnie posiadam serwer Only steam ale gdy postawie jakiegoś s/ns to wgrywam to i przynajmniej będzie (chyba) więcej graczy i spokój z ns'ami
Pisali o tym że ma to być w projekcie AMXX BanSystem ale jak podajesz to w takiej wersji to jestem zadowolony bo nie wiem kiedy wyjdzie ten projekt.
Dobrze że to wrzuciłeś
Klakier
07.08.2012
Kołodziej
07.08.2012
Gość_21977_* 08.08.2012
Jaki jest w związku z tym sens publikowania remEvu na takiej, a nie innej licencji? A może to zwykła pomyłka, lub ja czegoś nie dostrzegłem?
DarkGL
08.08.2012
Portek
08.08.2012
Chodziło Ci raczej o SA i faktycznie jest to drobna pomyłka.Jaki jest w związku z tym sens publikowania remEvu na takiej, a nie innej licencji? A może to zwykła pomyłka, lub ja czegoś nie dostrzegłem?
Spoofing istniał od dawna, zadaj sobie pytanie ile dzieci wie co to w ogóle oznacza. Twórcy nie udostępnili źródeł revEmu, nie piszą też o tym na jakiej podstawie generują SteamID.Czy HardwareID nie zmieni się jeśli pobawię się lista sprzętów na liście urządzeń systemowych ?
Bazyliszek 13.12.2012
Szkoda, że musi pobrać się plik każdemu graczowi. Na pewno zniechęci to graczy, ale przynajmniej będzie spokój od dzieci ns
Ja mam 28 lat. Gram na non steamie. Uważasz, że dzieci używają ns? Uważasz, że jak ktoś ma steam to jest lepszym graczem? Nie rozśmieszaj mnie poziomem swojego rozumowania. Żal mi się robi takich ludzi jak ty.
Droso
15.12.2012
faken
28.12.2012
Portek
28.12.2012
sid mu sie generuje na zawsze ten sam po połączeniu
każdy NonSteam z zainstalowanym revEmu posiada własny INDYWIDUALNY i NIEZMIENNY identyfikator, nie zależnie od tego czy posiada zmienne IP, czy też nie. Gracz nie ma możliwości zmiany wygenerowanego SteamID i na każdym serwerze z którym się on łączy jest ono takie samo.
Tak.? I czy zapis na sid expmoda bedzie działał?
DeDe257 04.02.2013
Portek
05.02.2013
Tak, będziesz miał taki sam - pod warunkiem identycznej konfiguracji DPROTO.Ktoś to testował ?? Tu chodzi o to że np. na każdym serwerze jak wpisze w konsoli status będę miał id steam taki sam ?
Engi
05.02.2013
Ktoś to testował ?? Tu chodzi o to że np. na każdym serwerze jak wpisze w konsoli status będę miał id steam taki sam ?
Testowane, działa. Jeżeli ktoś kiedyś by chciał wiedzieć czy działa na lanie - nie, cały czas wywala o pobranie revEmu.
jkwart 15.02.2013
Edited by jkwart, 15.02.2013 07:51.