Prosba o klasy
T-rus-T 05.08.2012
Witam prosił bym o zrobienie klas dal mnie.Oczywiście + za dobre klasy.
klasy:
TrusT (premium) flaga "A"
zdrowie:120
inteligencja:50
kondycja:50
wytrzymałość:50
bronie:M4A1 , MP5
Opis klasy:Posiada podwójny skok ma M4 + MP5 i 5 min.
FB(premium) flaga "B"
Zdrowie:80
inteligencja:80
kondycja:100
wytrzymałość:50
bronie:Gail
Opi klasy:Posiada podwójny skok ma Gail jest niewidoczny na nożu.
Top Gan(premium) Flaga "C"
zdrowie:100
inteligencja:120
kondycja:100
wytrzymałość:10
bronie:MP5
Opis klasy:Posiada podwójny skok ma MP5 ma 2rakiety i jest niewidoczny.
Lurza(premium)Flaga "D"
zdrowie:50
inteligencja:50
kondycja:150
wytrzymałość:50
bronie:M3
Opis klasy:Ma podwójny skok ma M3 1/1
Z góry dziękuje jeśli będzie coś trzeba więcej napisać proszę pisać na gg.34144859.
Dziękuje za poświęcony czas.
klasy:
TrusT (premium) flaga "A"
zdrowie:120
inteligencja:50
kondycja:50
wytrzymałość:50
bronie:M4A1 , MP5
Opis klasy:Posiada podwójny skok ma M4 + MP5 i 5 min.
FB(premium) flaga "B"
Zdrowie:80
inteligencja:80
kondycja:100
wytrzymałość:50
bronie:Gail
Opi klasy:Posiada podwójny skok ma Gail jest niewidoczny na nożu.
Top Gan(premium) Flaga "C"
zdrowie:100
inteligencja:120
kondycja:100
wytrzymałość:10
bronie:MP5
Opis klasy:Posiada podwójny skok ma MP5 ma 2rakiety i jest niewidoczny.
Lurza(premium)Flaga "D"
zdrowie:50
inteligencja:50
kondycja:150
wytrzymałość:50
bronie:M3
Opis klasy:Ma podwójny skok ma M3 1/1
Z góry dziękuje jeśli będzie coś trzeba więcej napisać proszę pisać na gg.34144859.
Dziękuje za poświęcony czas.
Fili:P
05.08.2012
Łap klasę FB, daję kod bo Amx Studio coś mi nie działa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "FB";
new const opis[] = "Posiada podwójny skok ma Gail jest niewidoczny na nożu.";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 50;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[FB] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}