Zamrożenie oraz odmrożenie gracza
Eryk172
04.08.2012
Siemka
Po wpisaniu komendy /test blokuje chodzenie oraz widoczność drużynie CT na 60 sekund.
W czasie 60 sekund TT dostaje podwójną szybkość .
Po skończeniu odliczania w HUD rużynie TT blokuje chodzenie a CT odblokowuje wszystko.
Napisałem takie coś, nawet komplikować się nie chce
nie chce gotowca, chce wiedzieć o co chodzi w tym pluginie
Po wpisaniu komendy /test blokuje chodzenie oraz widoczność drużynie CT na 60 sekund.
W czasie 60 sekund TT dostaje podwójną szybkość .
Po skończeniu odliczania w HUD rużynie TT blokuje chodzenie a CT odblokowuje wszystko.
Napisałem takie coś, nawet komplikować się nie chce
nie chce gotowca, chce wiedzieć o co chodzi w tym pluginie
#include <amxmodx>
#include <fun>
new time_s = 60
public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}
public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}
public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
speedkill
04.08.2012
Nie masz #include <cstrike> oraz w ostatnim public masz o jedną klamrę za dużo. Jeżeli chcesz to zrobić na wszystkich graczach musisz zrobić pętle i sprawdzać ich team
Eryk172
04.08.2012
Okej, to teraz trzeba dodać zamrożenie i czarny ekran CT
Powinno stykać 5.0 ?
Gdzie to 'wepchnąć" ?
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 1)
set_user_maxspeed( id, 5.0 )
Powinno stykać 5.0 ?
Gdzie to 'wepchnąć" ?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
new time_s = 60
public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}
public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}
public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Nenczoks 04.08.2012
Weś? Ty teź "weś" wyjdź trollu, bo coś takiego jak _: w cs_get_user_team jest niepoprawne i sam się dziwię, że w tym pluginie to jest zawarte.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 11:14
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 11:14
Eryk172
04.08.2012
Spokojnie. ja proszę o pomoc .. a nie.
speedkill mnie nie poprawil, myslalem ze dobrze.
http://amxx.pl/dokum...s_get_user_team
zamiast bezsensownie pisac, mozesz pomóc
speedkill mnie nie poprawil, myslalem ze dobrze.
http://amxx.pl/dokum...s_get_user_team
zamiast bezsensownie pisac, mozesz pomóc
Gość_21977_* 04.08.2012
Jest to podanie wartości wraz z typem pojemnika, dokładnie pustym, czyli domyślnym._: co to jest?
Możemy zdefiniować zmienne, podając jej typ, np.
new Float:zmienna;W tym wypadku jest to zmienna typu Float.
Dwukropek oznacza zdefiniowanie typu pojemnika i oddziela typ od nazwy zmiennej.
Podkreślenie oznacza pominięcie wartości, lub - jak kto woli - wartość domyślną, np.
set_task(10.0, "interp", _, _, _, "b");Trzy argumenty przybierają wartość domyślną poprzez zastosowanie podkreślenia.
Tak więc użycie _: oznacza, że wpisywana wartość pochodzi od domyślnego pojemnika, o ile dobrze pamiętam, dla cs_get_user_team, jest to CsTeams, jako wartość domyślna.
Równie dobrze możnaby użyć zapisu
CsTeams:cs_get_user_team(id)
sebul
04.08.2012
Co do "_:" to bez tego nie można by było napisać
bo "cs_get_user_team" nie zwraca liczb całkowitych, tylko "CS_TEAM_UNASSIGNED", itd. czyli przy warunku
wywaliło by ostrzeżenie albo błąd, tego nie wiem. Zresztą gdzieś był tutek o tych typach pojemnika, czy jak to tam się zwie.
if(_:cs_get_user_team(id) == 2)
bo "cs_get_user_team" nie zwraca liczb całkowitych, tylko "CS_TEAM_UNASSIGNED", itd. czyli przy warunku
if(cs_get_user_team(id) == 2)
wywaliło by ostrzeżenie albo błąd, tego nie wiem. Zresztą gdzieś był tutek o tych typach pojemnika, czy jak to tam się zwie.
Nenczoks 04.08.2012
To jakim prawem otrzymałem - reputacji, skoro to on napisał weś? Ja też święty nie jestem i też mam prawo się mylić, ale zdziwiłem się, że w tym warunku było _: - a ja wiem co to oznacza i nie trzeba mi tego tłumaczyć. Więc wnoszę o usunięcie mi tego, bo wychodzi na to, że własnego tutaj zdania nie można mieć lub częściowo prawidłowego.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 19:18
DarkGL
04.08.2012
benio w pawn nie ma czegoś takiego jak typ pojemnika są za to tagi
pawn does not have a “type checking” mechanism, by virtue of being a typeless language, but it does offer in replacement a “classification checking” mechanism, called “tags”. The tag system is especially convenient for function arguments because each argument may specify multiple acceptable tags.