←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zamrożenie oraz odmrożenie gracza

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 04.08.2012

Siemka :)
Po wpisaniu komendy /test blokuje chodzenie oraz widoczność drużynie CT na 60 sekund.
W czasie 60 sekund TT dostaje podwójną szybkość .
Po skończeniu odliczania w HUD rużynie TT blokuje chodzenie a CT odblokowuje wszystko.

Napisałem takie coś, nawet komplikować się nie chce :)

nie chce gotowca, chce wiedzieć o co chodzi w tym pluginie ;)
#include <amxmodx>
#include <fun>

new time_s = 60

public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}

public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}

public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 04.08.2012

Nie masz #include <cstrike> oraz w ostatnim public masz o jedną klamrę za dużo. Jeżeli chcesz to zrobić na wszystkich graczach musisz zrobić pętle i sprawdzać ich team ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 04.08.2012

Okej, to teraz trzeba dodać zamrożenie i czarny ekran CT :D

if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 1)
set_user_maxspeed( id, 5.0 )


Powinno stykać 5.0 ?
Gdzie to 'wepchnąć" ? :)

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

new time_s = 60

public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}

public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s > 1){
set_task(1.0, "odlicznie",id)
}
else
{
zamrozenie(id);
}
}

public zamrozenie(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 2)
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 04.08.2012

_: co to jest?
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 04.08.2012

Wes wyjdź... Przeczytqj caly temat ;)
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 04.08.2012

Weś? Ty teź "weś" wyjdź trollu, bo coś takiego jak _: w cs_get_user_team jest niepoprawne i sam się dziwię, że w tym pluginie to jest zawarte.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 11:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 04.08.2012

Spokojnie. ja proszę o pomoc .. a nie.

speedkill mnie nie poprawil, myslalem ze dobrze.

http://amxx.pl/dokum...s_get_user_team

zamiast bezsensownie pisac, mozesz pomóc :>
Odpowiedz

Gość_21977_* 04.08.2012

_: co to jest?

Jest to podanie wartości wraz z typem pojemnika, dokładnie pustym, czyli domyślnym.
Możemy zdefiniować zmienne, podając jej typ, np.
new Float:zmienna;
W tym wypadku jest to zmienna typu Float.
Dwukropek oznacza zdefiniowanie typu pojemnika i oddziela typ od nazwy zmiennej.

Podkreślenie oznacza pominięcie wartości, lub - jak kto woli - wartość domyślną, np.
set_task(10.0, "interp", _, _, _, "b");
Trzy argumenty przybierają wartość domyślną poprzez zastosowanie podkreślenia.
Tak więc użycie _: oznacza, że wpisywana wartość pochodzi od domyślnego pojemnika, o ile dobrze pamiętam, dla cs_get_user_team, jest to CsTeams, jako wartość domyślna.

Równie dobrze możnaby użyć zapisu
CsTeams:cs_get_user_team(id)
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 04.08.2012

To czyli ze jest dobrze napsane?;)
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 04.08.2012

Co do "_:" to bez tego nie można by było napisać
if(_:cs_get_user_team(id) == 2)

bo "cs_get_user_team" nie zwraca liczb całkowitych, tylko "CS_TEAM_UNASSIGNED", itd. czyli przy warunku
if(cs_get_user_team(id) == 2)

wywaliło by ostrzeżenie albo błąd, tego nie wiem. Zresztą gdzieś był tutek o tych typach pojemnika, czy jak to tam się zwie.
sebul (04.08.2012 17:34):
Link do tutka -> http://amxx.pl/topic/28415-typ/
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 04.08.2012

To jakim prawem otrzymałem - reputacji, skoro to on napisał weś? Ja też święty nie jestem i też mam prawo się mylić, ale zdziwiłem się, że w tym warunku było _: - a ja wiem co to oznacza i nie trzeba mi tego tłumaczyć. Więc wnoszę o usunięcie mi tego, bo wychodzi na to, że własnego tutaj zdania nie można mieć lub częściowo prawidłowego.
sebul (04.08.2012 19:18):
Zarówno on, jak i Ty dostaliście ode mnie po minusie ;>

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 04.08.2012 19:18
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.08.2012

benio w pawn nie ma czegoś takiego jak typ pojemnika są za to tagi

pawn does not have a “type checking” mechanism,
by virtue of being a typeless language, but it does offer in replacement a
“classification checking” mechanism, called “tags”. The tag system is especially
convenient for function arguments because each argument may specify
multiple acceptable tags.

sebul (04.08.2012 20:08):
Właśnie zapomniałem jak to się nazywało, bo już raz o tym pisałeś ^^
(04.08.2012 20:16):
Też właśnie nie wiedziałem, jak to się nazywało, to uznałem, że napiszę "pojemniki" - każdy wie, o co chodzi.

Ale dzięki za poprawienie ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 05.08.2012

Odswiezam
Odpowiedz