←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
Modyfikacja rundy nożowej

  • +
  • -
Pan Nigel - zdjęcie Pan Nigel 03.08.2012

Witam, chciałbym prosić o drobną modyfikację tego pluginu:
Załączony plik  harsay_nozowka.sma   1,98 KB   97 Ilość pobrań

Mam serwer z modem BF2 i chodzi mi dokładnie o to, żeby zabicia z tej rundy nie liczyły się do statystyk BF2

Mam nadzieję, że ktoś skusi się mi pomóc, pozdro :)
Odpowiedz

Gość_deLL_* 03.08.2012

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
pause("ac", "bf2rank.amxx")
}

public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
}
}

public tt() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}

}
}

public ct() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}
}
}

public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
}
}

public d_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
set_task(1.0, "t_res", 0)
}
}
public t_res() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(1.0, "gamelive", 0)
unpause("ac", "bf2rank.amxx")
}

}

public gamelive() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
}
}

public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan Nigel - zdjęcie Pan Nigel 03.08.2012

zaraz przetestuje:)
+

@edit
pauzuje bf2 na czas rozgrzewki ale po jej zakończeniu BF2 ładuje dane i długo, długo nic
Użytkownik Pan Nigel edytował ten post 03.08.2012 18:11
Odpowiedz

Gość_deLL_* 03.08.2012

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")

}

public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
pause("ac", "bf2rank.amxx")
}
}

public tt() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}

}
}

public ct() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}
}
}

public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
}
}

public d_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
set_task(1.0, "t_res", 0)
}
}
public t_res() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(1.0, "gamelive", 0)
unpause("ac", "bf2rank.amxx")
}

}

public gamelive() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
}
}

public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Odpowiedz