Item None + 1/1 zabicia Smoke
M4G!K
29.03.2009
Witam.
Chciałbym ogólnie aby smoke zabijał gdy się nim kogoś dotknie, obojętnie czy mamy czy nie mamy itemu.
Chciałbym również aby treść itemu "none" była następująca:
Twoje granaty dymne zabija od razu wroga jezeli go dotknie
Ten kod znalazłem w dbmod_5.8d.sma
A to jest kod na item, ze zabija z granata dymnego [to co ja chce osiagnac]
Pozdrawiam
Chciałbym ogólnie aby smoke zabijał gdy się nim kogoś dotknie, obojętnie czy mamy czy nie mamy itemu.
Chciałbym również aby treść itemu "none" była następująca:
Twoje granaty dymne zabija od razu wroga jezeli go dotknie
Ten kod znalazłem w dbmod_5.8d.sma
new Durability[10] num_to_str(item_durability[id],Durability,9) if (equal(itemEffect,"")) showitem(id,"None","None","Zabij kogos, aby dostac item albo kup (/rune)","None") if (!equal(itemEffect,"")) showitem(id,player_item_name[id],itemvalue,itemEffect,Durability)
A to jest kod na item, ze zabija z granata dymnego [to co ja chce osiagnac]
player_item_name[id] = "Iron Spikes" player_item_id[id] = rannum player_b_smokehit[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jezeli uderzasz kogos granatami dymym, to on zginie",player_item_name[id])
Pozdrawiam
M4G!K
30.03.2009
Dzięki Miczu jak najbardziej działa
Mam do ciebie jeszcze jedno pytanko-
Jak chce dodać jeszcze jeden nr. ID to jak dodać? Chodzi mi o:
if(knife_model[id] == 0 i chciałbym żeby był jeszcze jeden numer ID, bo niewiem jak dopisać, może tak?:
if(knife_model[id] == 0,1) a może tak?
if(knife_model[id] == 0,1
Naprawdę niewiem, a wiem, że jesteś spec. w tych sprawach
Mam do ciebie jeszcze jedno pytanko-
Jak chce dodać jeszcze jeden nr. ID to jak dodać? Chodzi mi o:
if(knife_model[id] == 0 i chciałbym żeby był jeszcze jeden numer ID, bo niewiem jak dopisać, może tak?:
if(knife_model[id] == 0,1) a może tak?
if(knife_model[id] == 0,1
Naprawdę niewiem, a wiem, że jesteś spec. w tych sprawach
mgr inż. Pavulon
30.03.2009
if((knife_model[id] == 0) || (knife_model[id] == 1))a może tak?