←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Item None + 1/1 zabicia Smoke

Zablokowany

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 29.03.2009

Witam.
Chciałbym ogólnie aby smoke zabijał gdy się nim kogoś dotknie, obojętnie czy mamy czy nie mamy itemu.

Chciałbym również aby treść itemu "none" była następująca:

Twoje granaty dymne zabija od razu wroga jezeli go dotknie


Ten kod znalazłem w dbmod_5.8d.sma

new Durability[10]
	num_to_str(item_durability[id],Durability,9)
	if (equal(itemEffect,"")) showitem(id,"None","None","Zabij kogos, aby dostac item albo kup (/rune)","None")
	if (!equal(itemEffect,"")) showitem(id,player_item_name[id],itemvalue,itemEffect,Durability)

A to jest kod na item, ze zabija z granata dymnego [to co ja chce osiagnac] ;)

player_item_name[id] = "Iron Spikes"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smokehit[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jezeli uderzasz kogos granatami dymym, to on zginie",player_item_name[id])

Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 29.03.2009

W reset_item_skills(id) zmien player_b_smokehit[id] = z 0 na 1
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 30.03.2009

Dzięki Miczu jak najbardziej działa :)

Mam do ciebie jeszcze jedno pytanko-
Jak chce dodać jeszcze jeden nr. ID to jak dodać? Chodzi mi o:
if(knife_model[id] == 0 i chciałbym żeby był jeszcze jeden numer ID, bo niewiem jak dopisać, może tak?:
if(knife_model[id] == 0,1) a może tak?
if(knife_model[id] == 0,1 ;)
Naprawdę niewiem, a wiem, że jesteś spec. w tych sprawach ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 30.03.2009

if((knife_model[id] == 0) || (knife_model[id] == 1))
a może tak?
Odpowiedz
Zablokowany