Klasa zdobywająca broń wraz z lvl
qwert123654 02.08.2012
Witam
Jak zrobić klasę która wraz z lvl dostanie nową broń np.
od 5 lvl ma degla
od 30 m4a1
od 45 ak
itd.
Będę bardzo wdzięczny, za pomoc oczywiście +++
Z góry dziękuje
Jak zrobić klasę która wraz z lvl dostanie nową broń np.
od 5 lvl ma degla
od 30 m4a1
od 45 ak
itd.
Będę bardzo wdzięczny, za pomoc oczywiście +++
Z góry dziękuje
Kołodziej
02.08.2012
Możesz pokombinować z tymi klasami na zasadzie tego tematu http://amxx.pl/topic...a-talib-od-lvl/
qwert123654 02.08.2012
Hmm było by dość trudno bo ta klasa istnieje w /klasa a nie uruchamia się po zdobyciu xx lvl'a
Poza tym gdzieś coś takiego widziałem tu na forum , ale przelukałem all i nie znalazłem
@edit
Ok znalazłem kawałek tego kodu , tylko że on coś jest chyba nie tak bo po zdobyciu broni on się buguje
i po zmianie klasy na inna mam to all z tej klasy
Prośba moja jest taka by ktoś mógł przejrzeć ten kod ?
das.sma 1,82 KB 48 Ilość pobrań
Za pomoc wielkie thx i oczywiście +++
Użytkownik qwert123654 edytował ten post 02.08.2012 12:58
Poza tym gdzieś coś takiego widziałem tu na forum , ale przelukałem all i nie znalazłem
@edit
Ok znalazłem kawałek tego kodu , tylko że on coś jest chyba nie tak bo po zdobyciu broni on się buguje
i po zmianie klasy na inna mam to all z tej klasy
Prośba moja jest taka by ktoś mógł przejrzeć ten kod ?
das.sma 1,82 KB 48 Ilość pobrań
Za pomoc wielkie thx i oczywiście +++
Użytkownik qwert123654 edytował ten post 02.08.2012 12:58
Klakier
03.08.2012
dodajesz do cod_class_enabled(id)
i dodajesz też ten public Odrodzenie z załącznika i powinno grać
if(cod_get_user_level(id) >= 5)
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
if(cod_get_user_level(id) >= 30)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 45)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
i dodajesz też ten public Odrodzenie z załącznika i powinno grać
qwert123654 03.08.2012
hmm tylko czy po dodaniu do enabled to coś zmieni ? a nie lepiej dopisać to do disabled ?
glut
04.08.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Test";
new const opis[] = "Posiada M4,AK47,Deagle";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id)>=5)
{
cod_give_weapon(id,CSW_DEAGLE)
ma_klase[id] = true;
}
if(cod_get_user_level(id)>=30)
{
cod_give_weapon(id,CSW_M4A1);
ma_klase[id] = true;
}
if(cod_get_user_level(id)>=45)
{
cod_give_weapon(id,CSW_AK47);
ma_klase[id] = true;
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
Sprawdź Nw czy zadziała, bo nie zajmuje się CodModem
qwert123654 04.08.2012
Ta klasa ma już na początek all bronie . Spróbuje usunąć z tond te bronie
new const nazwa[] = "Test";
new const opis[] = "Posiada M4,AK47,Deagle";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Test";
new const opis[] = "Posiada M4,AK47,Deagle";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;