←  Gotowe funkcje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czas sekwencji

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 01.08.2012

Cześć, przedstawiam stock, który zwraca ile trwa animacja, np. broni. Przydaje się to kiedy tworzymy np. nową broń do cs-a ( na nowym modelu ). Wersja poprawiona przez DarkGL

stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){
return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps);
}

ilosc_klatek - to ilość klatek animacji, które posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako Frames.
ilosc_fps - to ilość klatek na sekundę animacji, która posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako FPS.

Przykład użycia:

set_task(timeOfSequence(21,30), "jakas_funkcja");
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 01.08.2012

Sorki, że zapytam ale czy to jest stock ? Jest to po prostu dzielenie a/b i zwracanie wyniku. Moim zdaniem ten stock nie ma sensu, no ale cóż może komuś się przyda, jednak żeby nie tworzyć kolejnej funkcji można podzielić to w tasku 21/30, po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 01.08.2012

po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float

Teraz powinno być dobrze.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 01.08.2012

1/2 zwróci 0 a powinno 0.5
stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){
	return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps);
}
Odpowiedz