Czas sekwencji
Fili:P
01.08.2012
Cześć, przedstawiam stock, który zwraca ile trwa animacja, np. broni. Przydaje się to kiedy tworzymy np. nową broń do cs-a ( na nowym modelu ). Wersja poprawiona przez DarkGL
ilosc_klatek - to ilość klatek animacji, które posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako Frames.
ilosc_fps - to ilość klatek na sekundę animacji, która posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako FPS.
Przykład użycia:
stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){
return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps);
}
ilosc_klatek - to ilość klatek animacji, które posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako Frames.
ilosc_fps - to ilość klatek na sekundę animacji, która posiada konkretna sekwencja w HLMV, jest ona opisana jako FPS.
Przykład użycia:
set_task(timeOfSequence(21,30), "jakas_funkcja");
speedkill
01.08.2012
Sorki, że zapytam ale czy to jest stock ? Jest to po prostu dzielenie a/b i zwracanie wyniku. Moim zdaniem ten stock nie ma sensu, no ale cóż może komuś się przyda, jednak żeby nie tworzyć kolejnej funkcji można podzielić to w tasku 21/30, po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float
Fili:P
01.08.2012
Teraz powinno być dobrze.po za tym co jeżeli wynik jest równy 1, w kompilacji będzie tag mistach, ponieważ w tasku musi być wartość float
DarkGL
01.08.2012
1/2 zwróci 0 a powinno 0.5
stock Float:timeOfSequence(ilosc_klatek, ilosc_fps){ return float(ilosc_klatek) / float(ilosc_fps); }