Monster Energy Shop
Fili:P
31.07.2012
Cześć przedstawiam do gry plugin, który dodaję pod komendą /monster sklep z 3 rodzajami znanych napoi energetycznych. Dodałem jedynie te rodzaje, które są dostępne w sklepach w Polsce. Niestety nie miałem, animacji picia, więc dałem po prostu idle. Puszkę sam retexturowałem w jhlmv.
amx_monster_blue_cost 1000 // cena niebieskiego monstera, domyślnie 1000$ amx_monster_green_cost 1500 // cena zielonego monstera, domyślnie 1500$ amx_monster_yellow_cost 2000 // cena żółtego monstera, domyślnie 2000$
monsterenergy.amxx wklejamy do addons/amxmodx/plugins/
monsterenergy.sma wklejamy do addons/amxmodx/scripting/
Do addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy monsterenergy.amxx
v_monster_e_blue.mdl wklejamy do models/
v_monster_e_green.mdl wklejamy do models/
v_monster_e_yellow.mdl wklejamy do models/
cstrike
hamsandwich
fakemeta
say /monster otwiera sklep z monsterami, jak i również say_team /monster oraz /monster radio1 - kiedy mamy Lo-Carb Monster ( niebieski ) pijemy go za pomocą tej komendy ( standardowo klawisz Z ) radio2 - kiedy mamy Monster ( zielony ) pijemy go za pomocą tej komendy ( standardowo klawisz X ) radio3 - kiedy mamy Ripper Monster ( żółty ) pijemy go za pomocą tej komendy ( standardowo klawisz Y )
Nowe rodzaje monsterów dodam kiedy będą one w sprzedaży w Polsce, lub kiedy będę miał na to ochotę W najbliższym czasie postaram się dodać filmik.
Efekty wypicia napoi:
Niebieski - Szybciej biegamy ( prędkość 400.0 )
Zielony - Absorbujemy od 10% do 30% obrażeń
Żółty - 1/5 szans na unik ( czyli po prostu na uniknięcie 100% zadanych obrażeń )
Changelog:
- Wersja 1.0.0
- Wydanie wersji podstawowej
monsterenergy.sma 7,66 KB 269 Ilość pobrań
models.rar 191,32 KB 276 Ilość pobrań
QuahodronN
31.07.2012
hmm albo jestem ślepy albo nie napisałeś co się dostaje jak się go wypije
A tak patrząc w kod co dają to fajny plugin
A tak patrząc w kod co dają to fajny plugin
Nenczoks 01.08.2012
Jak już wydajesz pluginy, to z sensem:
wystarczyło samo return i samo is_user_connected. Zbędne jeszcze sprawdzanie czy gracz jest żywy.
bo to nie jest sensowne. Według mnie kod nie powala optymalizacją, ale plugin jako plugin jest dobry.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 01.08.2012 00:55
if(!is_user_connected(id))
return 0;
if(!is_user_alive(id))
return 0;
wystarczyło samo return i samo is_user_connected. Zbędne jeszcze sprawdzanie czy gracz jest żywy.
bo to nie jest sensowne. Według mnie kod nie powala optymalizacją, ale plugin jako plugin jest dobry.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 01.08.2012 00:55
Fili:P
01.08.2012
Dodane.hmm albo jestem ślepy albo nie napisałeś co się dostaje jak się go wypije
A tak patrząc w kod co dają to fajny plugin
Poprawione. Jakieś jeszcze sugestie ? Jeżeli ktoś umie tworzyć animację modeli w programie Milkshape 3d to bardzo bym prosił o kontakt pw.Jak już wydajesz pluginy, to z sensem:
if(!is_user_connected(id))
return 0;
if(!is_user_alive(id))
return 0;
wystarczyło samo return i samo is_user_connected. Zbędne jeszcze sprawdzanie czy gracz jest żywy.
bo to nie jest sensowne. Według mnie kod nie powala optymalizacją, ale plugin jako plugin jest dobry.