←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy level gracza

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 23.07.2012

Witam, jak najlepiej zrobić, ze jak gracz zdobędzie jakiś level to jakiś efekt zrobić? I tu tkwi pytanie, jaki zrobić efekt, żeby to fajnie wyglądało? I prosil bym też o funkcje do tego :P
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 23.07.2012

najlepiej to podczas osiągnięcia levelu up (coś jak w codzie public SprawdzPoziom). I dodać jakiś dźwięk + ew. sprite'a.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 23.07.2012

I DisplayFada + jakieś info na czacie dla wszyskich.

I prosil bym też o funkcje do tego :P


zależy do czego robisz i co chcesz osiągnąć.
Użytkownik CheQ edytował ten post 23.07.2012 08:42
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 23.07.2012

get_user_origin(id, origin[id])
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_LARGEFUNNEL)
write_coord(origin[id][0])
write_coord(origin[id][1])
write_coord(origin[id][2]-32)
write_short(sprite_muzzleflash)
write_short(8) // flags
message_end()
+ oczywiście do plugin_precache:
new sprite_muzzleflash
sprite_muzzleflash = precache_model("sprites/muzzleflash1.spr");
Dodaj ten kod w to miejsce kiedy gracz awansuje na wyższy level.

Kod działa tak samo jak na pokemodzie, gdy gracz awansuje pokemonem na wyższy level.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 23.07.2012

radim, nie gralem nigdy na pokemodzie, jak to wyglada?
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 23.07.2012

@edit wyskakuje błąd, brakuje chyba new orgin i cos tu dalej :P
Odpowiedz