COD STARY - niewidzialnosc na NOZU!
Micholekxd 21.07.2012
witam.
jak zrobic klase na cod stary z niewidzialnoscia na NOZU???
proszę o pomoc:)
jak zrobic klase na cod stary z niewidzialnoscia na NOZU???
proszę o pomoc:)
lexar
21.07.2012
Szukasz
A w nim
Pod tym dodajesz
I gotowe
public CurWeapon(id)
A w nim
if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id;
Pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
I gotowe
Micholekxd 22.07.2012
dodawałem cos takiego - to nie wiem dlaczego bugowalo mi 2 inne klasy czasami - ze jest OK - a zaraz one sa calkowicie niewidzialne ;/
Jamdzam
22.07.2012
bo kolega ^up^
zapomnial o 1
w public odrodzenie
w
po
dajesz to
i to zwalczy niewidzialnosc w innych klasach
zapomnial o 1
w public odrodzenie
w
if(nowa_klasa_gracza[id])
po
give_item(id, "weapon_knife");
dajesz to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
i to zwalczy niewidzialnosc w innych klasach
Micholekxd 22.07.2012
i wtedy inna klasa juz nie bedzie niewidzialna ??
bo robia tak - biora niewidzialna klase i potem wchodza na inna i maja niewidke
albo samo siew buguje
bo robia tak - biora niewidzialna klase i potem wchodza na inna i maja niewidke
albo samo siew buguje
Micholekxd 22.07.2012
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
a nazwy klasy nie trzeba wpisywac tu ?
a nazwy klasy nie trzeba wpisywac tu ?