←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
COD STARY - niewidzialnosc na NOZU!

Micholekxd - zdjęcie Micholekxd 21.07.2012

witam.
jak zrobic klase na cod stary z niewidzialnoscia na NOZU???

proszę o pomoc:)
Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 21.07.2012

Szukasz
public CurWeapon(id)

A w nim
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

Pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

I gotowe :)
Odpowiedz

Micholekxd - zdjęcie Micholekxd 22.07.2012

dodawałem cos takiego - to nie wiem dlaczego bugowalo mi 2 inne klasy czasami - ze jest OK - a zaraz one sa calkowicie niewidzialne ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 22.07.2012

bo kolega ^up^
zapomnial o 1
w public odrodzenie

w

if(nowa_klasa_gracza[id])


po

give_item(id, "weapon_knife");


dajesz to

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);


i to zwalczy niewidzialnosc w innych klasach :)
Odpowiedz

Micholekxd - zdjęcie Micholekxd 22.07.2012

i wtedy inna klasa juz nie bedzie niewidzialna ??

bo robia tak - biora niewidzialna klase i potem wchodza na inna i maja niewidke ;)
albo samo siew buguje ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 22.07.2012

tak na 100 % :) jak wejda na inna klase to beda widzialni :)
Odpowiedz

Micholekxd - zdjęcie Micholekxd 22.07.2012

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);


a nazwy klasy nie trzeba wpisywac tu ?:D
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 22.07.2012

nie trzeba :) bo to w public odrodzenie tak jak napisalem trzeba dac ;]
Odpowiedz

Micholekxd - zdjęcie Micholekxd 23.07.2012

przetestuje to jak OK bdzie + :)
Odpowiedz