←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak zrobić aure i ciemne niebo i inne!

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.07.2012

Witam jak zrobić tak:

1. Aure niebieska i zielona wokół gracza
2. Ciemne niebo takie średnie
3. Noktowizor dla gracza z kolorem zielonym
4. Nie kończąca się amunicja dla gracza

5. + jak sie skonczy runda dalo sie to wylaczyc jak?
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 20.07.2012

na sam dol daj
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


i do zarejstruj w plugin_init curweapon oraz do CurWeapon dodaj
set_user_clip(id, 31);
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.07.2012

a jak będę chciał potem wyłączyć? chodzi żeby wyłączyło się na końcu rundy

i czekam dalej o pomoc z reszta
Odpowiedz

Gość_21977_* 20.07.2012

1.
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderNormal,16);
Aura zielona

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderNormal,16);
Aura niebieska

3.
cs_set_user_nvg(id, 1);
client_cmd(id,"nightvision");
O to Ci chodzi?

5.1.
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255, kRenderNormal,16);

5.3.
cs_set_user_nvg(id, 0);
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.07.2012

Ale ta aura to nie jest, to jest poświata, a mi chodzi o to jak jest np. na zombie tryb nemezis ze wokół gracza jest czerwona aura, nie chodzi o poświate
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 20.07.2012

na sam dol daj

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


i do zarejstruj w plugin_init curweapon oraz do CurWeapon dodaj
set_user_clip(id, 31);


Do kitu. Będziesz miał deagle i dostaniesz 30/31 naboi. To będzie lepszym rozwiązaniem:

event curweapon:


static wpnid, clip;
wpnid = read_data(2);
clip = read_data(3);

give_ammo(id , wpnid , clip);

potem:

public give_ammo(id , wpnid , clip)
{
if(wpnid==CSW_C4 || wpnid==CSW_KNIFE || wpnid==CSW_HEGRENADE || wpnid==CSW_SMOKEGRENADE || wpnid==CSW_FLASHBANG)
return;

if(!clip)
{
static weapname[33];
get_weaponname(wpnid , weapname , 32);

static wpn
wpn = -1;
while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)
{
if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))
{
cs_set_weapon_ammo(wpn , maxclip(wpnid))
break;
}
}
}
}

stock maxclip(wpnid)
{
static ca;
ca = 0;

switch (wpnid)
{
case CSW_P228 : ca = 13;
case CSW_SCOUT : ca = 10;
case CSW_HEGRENADE : ca = 0;
case CSW_XM1014 : ca = 7;
case CSW_C4 : ca = 0;
case CSW_MAC10 : ca = 30;
case CSW_AUG : ca = 30;
case CSW_SMOKEGRENADE : ca = 0;
case CSW_ELITE : ca = 15;
case CSW_FIVESEVEN : ca = 20;
case CSW_UMP45 : ca = 25;
case CSW_SG550 : ca = 30;
case CSW_GALI : ca = 35;
case CSW_FAMAS : ca = 25;
case CSW_USP : ca = 12;
case CSW_GLOCK18 : ca = 20;
case CSW_AWP : ca = 10;
case CSW_MP5NAVY : ca = 30;
case CSW_M249 : ca = 100;
case CSW_M3 : ca = 8;
case CSW_M4A1 : ca = 30;
case CSW_TMP : ca = 30;
case CSW_G3SG1 : ca = 20;
case CSW_FLASHBANG : ca = 0;
case CSW_DEAGLE : ca = 7;
case CSW_SG552 : ca = 30;
case CSW_AK47 : ca = 30;
case CSW_P90 : ca = 50;
}
return ca;
}

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 20.07.2012 19:08
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.07.2012

Nenczoks twój sposób nie dziala :P Czekam dalej na pomoc
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 21.07.2012

Daj mi sma tego, gdzieś wkleiłeś / zrobiłeś to.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 21.07.2012

no dobre, mam ci dać plugin za który zapłaciłem, ale teraz chce sobie go zmodernizować

moze z ta aura i pomozecie?
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 21.07.2012

Nie bądź bezczelny. Nie cały, ale chociażby cały event curweapon. Zresztą, jeżeli nie chcesz pomocy, to nie zakładaj tematu takiego, a jedynie w dziale płatnym lub zgłoś się do tego, co Ci zrobił ten plugin...
Szkoda słów.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 21.07.2012

Ja bezczelny? Ale mniejsza z tym, macie tu początek zabawy

public Start2(){
gZombie = true;
set_lights("a");
for(new i=0; i<g_iMaxPlayers; i++){
switch(get_user_team(i)){
case 1:{
fm_strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_knife");
fm_set_user_health(i, 2000);
current_weapon(i);
gCzas[i] = floatround(get_gametime());
fm_set_user_maxspeed(i, 310.0);
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 20)
cs_set_user_nvg(i, 1);
client_cmd(i,"nightvision");
}
case 2:{
fm_strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_knife");
fm_set_user_health(i, 5000);
fm_give_item(i, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M249, 200);
fm_set_user_maxspeed(i, 300.0);
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 20)

}
}
}
}
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 21.07.2012

A ja chciałem event curweapon, bo ani nic się nie dowiem z tego ani nic.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 21.07.2012

register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "1=1", "2=29")


public current_weapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(gZombie && get_user_team(id) == 1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, ZombieKnife)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 21.07.2012 21:52
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 21.07.2012

Nenczoks, to mozna zrobic inaczej, dodac do CurWeapon to :


new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);


i na sama gore pluga dodac

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };


i moj kod uzywa feki :>
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 21.07.2012 22:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 22.07.2012

radim, czyli to ustawia powloke i ta aure wokół gracza?
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 23.07.2012

Nie sprawdzałem, ale po kodzie myślę, że tylko taką powłokę jak na ZM
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 23.07.2012

Ale to z powloka a ja chce jak to:

http://desmond.image...png&res=landing
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 23.07.2012

To nie jest powłoka. Masz:


// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(id, origin)

// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(0) // r
write_byte(0)) // g
write_byte(200)) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()

(24.07.2012 06:35):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 24.07.2012 06:35
Dodanie znacznika SMA
Odpowiedz