←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
BeeF3

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.07.2012

Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.


BeeF3




Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.

W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.


W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje


* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).

* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP

* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim

momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną

pluginem/itemem/bronią)

* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda


Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku

możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.


Większość rzeczy jest już w natywach.


Info Ogólne


Wersja : 0.84 (brak Exp'a)
Zapis Plecaka : nVault/Sql
Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3
Cvary : Brak


Komendy

w Say'u

/plecak - Otwiera menu plecaka

/usun - usuwa jeden ze slotow


/zmien - zmiana specjalizacji


w konsoli


beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')


Wymagania :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <HamSandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <sqlx>
#include <xs>




Biblioteka Modu.

Spoiler

Jak Konfigurowac?


Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.

Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.


parametr=wartosc





Opis pozostałych


Spoiler


jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)

p_kill = 1;
hp_za_leczenie = 3;
punkty_za_leczenie = 0;
punkty_za_budowe = 0;
punkty_za_rakiete = 0;
jest_plecak = true;
developer_mod = false;
polaczony_sql = 0;
g_vault = 0;
apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY;
copy(Host,64,"127.0.0.1");
copy(DataBase,64,"test")
copy(User,64,"BeeF3");
copy(Passwd,64,"");





W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.

Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.


W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )


Pozdrawiam i życzę miłej gry :)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
atdirmaq - zdjęcie atdirmaq 18.07.2012

No i wyszło na to, że sam musiałeś wszystko odwalac. Zbytnio Ci nie pomogłem, ale za to wspierałem duchowo ^^ Kawał dobrej roboty men.
Odpowiedz

  • +
  • -
Grease - zdjęcie Grease 18.07.2012

Brawo, leci +
Fajny modek się zapowiada.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 18.07.2012

Co do zapisu, nie lepiej pobrać nick gracza raz kiedy łączy się z serwerem, gdy go zmieni to w public client_infochanged zmienić nick_gracza[id] na nowy nick, dzięki temu unikniesz pobierania nicku wielokrotnie, co do sql'a jak tworzysz tableke, możesz zrobić primary key http://www.w3schools..._primarykey.asp oraz gdy nie może połączyć się z bazą danych zrób set_fail_state, ponieważ plugin dalej działa, a graczom nie zapisze się nowy lvl oraz inne bajery. Chodzi o to, że przez set_fail_state zablokujesz plugin, a jeśli zrobisz tylko logowanie, to sql_save(id) będzie wywołane, ale bez skutku, chyba, że zrobiłeś inne zabezpieczenie ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kosa :D - zdjęcie Kosa :D 18.07.2012

Super masz + :D
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.07.2012

@speedkill - jak już wcześniej wspomniałem - jest to pierwsza moja zabawa z Sql'em , ważne było żeby prawidłowo odczytał i zapisał - na to zwracałem uwage podczas testów. Pewnie zostanie poprawione wraz z Aktualizacją moda (kiedy moja znajomość SQLa będzie większa ) ;)
Użytkownik CheQ edytował ten post 18.07.2012 11:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 18.07.2012

Może by dodać zapis sqlvault albo fnvault ?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.07.2012

fnvaulta nie mogę nigdzie znaleźć. na razie muszę SQL poprawić (Co nie znaczy że działa źle) no i troche rozgrywkę urozmaicić.
Odpowiedz

  • +
  • -
55DEUgCgZsjZHWpM - zdjęcie 55DEUgCgZsjZHWpM 19.07.2012

kawał dobrej roboty leci +
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 19.07.2012

jezeli moge zlozyc sugestie:
- napisales (brak exp'a) wiec za pewne go dodasz ale tak sobie mysle ze moze poszerzysz rejestrowanie broni i itemow o parametr "od lvl'a"
- dodaj nvaulta

cos mialem jeszcze napisac ale zapomnialem :P
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 19.07.2012

zapis nvault jest O.o a co do poprawnosci sqla to jak se nie polaczy nie zapisze danych (warunek polaczny_sql)


Zaklepane z Mojego Andka :)
Odpowiedz

Longlin - zdjęcie Longlin 20.07.2012

Cheq prosiłbym cię o kontakt gg 4580341 ;d


Mam też takie pytanko : czyli do każdej postaci trza tworzyć nowe bronie , tak jak w tym twoim poradniku tak? :D

To one dodają się do plecaka postaci , dobrze zrozumiałem ? :D
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 20.07.2012

Yep :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Maciek. - zdjęcie Maciek. 31.08.2012

CheQ, dobra robota :P

+
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 01.10.2012

jak zrobisz expa to bedzie naprawdę fajnie i tak + za naprawdę dobra robote
malo tych specjalizacji ale i tak dobrze jest
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 01.10.2012

Kiedy te poradniki? :P

Chętnie bym wgrał na testa na serwer lecz chciałbym dodać parę rzeczy a pisałeś o poradnikach to chętnie bym je poczytał.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 01.10.2012

Jest prosty o Tworzeniu broni ;)

http://amxx.pl/topic...ta-bron-i-item/
Odpowiedz

  • +
  • -
ByQ_Pl - zdjęcie ByQ_Pl 09.03.2014

Jest problem, CZYSTE ( nie zmieniane sma tego modu )
się nie kompiluje, 

Odpowiedz