jak to ustawić,ponieważ u mnie na serwerze klasa ma ustawione 1/3
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Kozak (20000)";
new const opis[] = "1/10 AK47, 1/2 AWP i 1/2 z Kosy";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 20000;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level <= 20000)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 10
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 2
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_AK47] = 0
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 10
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
I wali z lewego przycisku myszy i działa,a powinno być z prawego przycisku.
Może ktoś wytłumaczyć jak to zrobić na tym sposobie?