Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] 1/1 Z LPM,a nie z PPM

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 17.07.2012 11:17

Witam,
jak to ustawić,ponieważ u mnie na serwerze klasa ma ustawione 1/3

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Kozak (20000)";
new const opis[] = "1/10 AK47, 1/2 AWP i 1/2 z Kosy";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 20000;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level <= 20000)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 10
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 2
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_AK47] = 0
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 10

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



I wali z lewego przycisku myszy i działa,a powinno być z prawego przycisku.

Może ktoś wytłumaczyć jak to zrobić na tym sposobie?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.07.2012 11:20

To co dałeś działa dla prawego i lewego.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 17.07.2012 11:25

A jak to zamienić na samo PPM?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.07.2012 19:13

Z tego, co widzę, to wartości zmieniasz w tym fragmencie kodu

oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 10
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 2

Dodaj
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}



if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
zmień na
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){

if(is_user_alive(idattacker) && ma_klase[idattacker] && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
} else cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);


#5 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 18.07.2012 18:49

Już testuję i dam edit
Ale i + za to,że się wypowiedziałeś

Chodź znam cię i pewnie będzie działać

Nie działa
Załączony plik  codclass_Kozak.sma   3,33 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_Kozak.amxx

Użytkownik Anty edytował ten post 18.07.2012 19:03

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.07.2012 18:59

w starym codzie jest to zrobione tak

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0 && get_user_button & IN_ATTACK2)
			    {
							    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1)
                               cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
			    }

i działa.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.07.2012 19:37

Poprawiłem błędy, m.in. brak zainicjalizowanej tablicy globalnej.
Kod nie ja pisałem, ale wzorując się na istniejącym, przerobiłem go.

Załączam kod bez błędów w kompilacji:

Załączony plik  codclass_Kozak.sma   2,89 KB  35 Ilość pobrań
  codclass_Kozak.amxx

#8 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 18.07.2012 20:05

A już wiem o co chodziło

I dzięki masz +;D

Można zamnkąnąć
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.07.2012 20:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych