←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy kod z Szybszym chodzeniem i cichym jes...

  • +
  • -
glut's Photo glut 16.07.2012

case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}


a o to funkca zerujaca

public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}

if (set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2))
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1)
}
}

}
}


Chciałbym wiedzieć czy wszystko jest poprawnie :)
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 16.07.2012

Prędkość powinieneś ustawiać co zmiane Broni (event CurWeapon), poniewaz kazda bron ma inny speed, i jak dodasz np. 500 do speeda i zmienisz bron to bedzie juz normalny speed ;)

dodaj zmienną globalną:
new bool:bSpeed[33];

Jak wylosujesz speed to bSpeed[id] = true;
a na poczatku rundy ustaw bSpeed[id] = false;
i w event CurWeapon dodajesz:

if(bSpeed[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
}
P.S ten kod nie zwiększy predkości dwa razy tylko doda 2 :D musisz pomnożyć * [zamień w kodzie twoim]
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)
czyli ma być:
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)

CZYLI MA TO WYGLĄDAĆ TAK:
case 4:
			    {
					    if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
					    {
							    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
bSpeed[id] = true
							    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
							    client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
					    }
					    else
					    {
							    client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
					    }
			    }
oraz

public Round_Start()
{
	    for (new id=1; id < 33; id++)
	    {
			    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
					    if (set_user_gravity(id) < 1.0)
					    {
							    set_user_gravity(id,1.0)
					    }
					   
					    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
					   
					    if (set_user_footsteps(id, 1))
					    {
							    set_user_footsteps(id, 0)
					    }
					   
					    if (bSpeed[id])
					    {
							    bSpeed[id] = false;
					    }
			    }
			   
	    }
}
Nie zapomnij dodać eventu CurWeapon i kodu, który dodałem ci gdzieś wcześniej.
Edited by HubertTM, 16.07.2012 10:17.
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 16.07.2012

czyli mam rozumieć że kod ma wyglądać tak.

public CurWeapon(id)
{
if(bSpeed[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
}
}

case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
bSpeed[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}

public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}

bSpeed[id] = false;
}

}
}

Edited by glut1997, 16.07.2012 10:21.
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 16.07.2012

Tak.
Quote

  • +
  • -
Jak się nazwać's Photo Jak się nazwać 16.07.2012

Gratulacje:
if (set_user_gravity(id) < 1.0)

oraz
if (set_user_footsteps(id, 1))


Po prostu mega...
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 16.07.2012

Co w tym nie tak ??
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 16.07.2012

Nie spojrzałem w cały kod ;d
set_ - nie zwraca liczb,stringu etc. tylko get_
public Round_Start()
{
	    for (new id=1; id < 33; id++)
	    {
			    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
					 
							    set_user_gravity(id,1.0)
					   
					    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
					
							    set_user_footsteps(id, 0)
					 
					    bSpeed[id] = false;
			    }
	    }
}
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 16.07.2012

A macie może pomysł co dodać jeszcze do vipa ??
Quote

  • +
  • -
GeDox's Photo GeDox 16.07.2012

Darmowe bronie, więcej HP...
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 16.07.2012

Darmowe bronie są:) a z większą ilość wezme zrobię:)
Quote

  • +
  • -
Kai's Photo Kai 16.07.2012

Zrób mu czasowy "GodMode" - 10sek , daj mu np. Koktail Molotova ,może +150 Armora ?
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 17.07.2012

co zrobić aby grawitacja nie znikała po zmianie broni ??

chyba juz wiem tylko nw czy zadziała

new bool:bGrava[33];


public CurWeapon(id)
{
if(bGrava[id]){
set_user_gravity(id,0.5)
}
}


case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
bGrava[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}


public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){

set_user_gravity(id,1.0)

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

set_user_footsteps(id, 0)

bSpeed[id] = false;

raz[id] = 0;

bGrava[id] = false;
}
}
}

Edited by glut1997, 17.07.2012 10:57.
Quote

  • +
  • -
GeDox's Photo GeDox 17.07.2012


case 1:

				{

						if(cs_get_user_money(id) >= 8000)

						{

								cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)

								bGrava[id] = true;

								set_user_gravity(id, 0.5);

								client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400");

						}

						else

						{

								client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")

						}

				}


Edited by GeDox, 17.07.2012 15:59.
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 17.07.2012

ale po co 2x

set_user_gravity(id, 0.5);
???

Jezeli w CurWeapon dodalem ??
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 18.07.2012

case 0:
{
if (is_user_alive(id))
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie zyjesz")
}
}


Czy to jest poprawne z is_user_alive ??
Edited by glut1997, 18.07.2012 13:42.
Quote