Czy kod z Szybszym chodzeniem i cichym jes...
glut
16.07.2012
case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
a o to funkca zerujaca
public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}
if (set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2))
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1)
}
}
}
}
Chciałbym wiedzieć czy wszystko jest poprawnie
Droso
16.07.2012
Prędkość powinieneś ustawiać co zmiane Broni (event CurWeapon), poniewaz kazda bron ma inny speed, i jak dodasz np. 500 do speeda i zmienisz bron to bedzie juz normalny speed
dodaj zmienną globalną:
new bool:bSpeed[33];
Jak wylosujesz speed to bSpeed[id] = true;
a na poczatku rundy ustaw bSpeed[id] = false;
i w event CurWeapon dodajesz:
CZYLI MA TO WYGLĄDAĆ TAK:
Edited by HubertTM, 16.07.2012 10:17.
dodaj zmienną globalną:
new bool:bSpeed[33];
Jak wylosujesz speed to bSpeed[id] = true;
a na poczatku rundy ustaw bSpeed[id] = false;
i w event CurWeapon dodajesz:
if(bSpeed[id]){ set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2) }P.S ten kod nie zwiększy predkości dwa razy tylko doda 2 musisz pomnożyć * [zamień w kodzie twoim]
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+2)czyli ma być:
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
CZYLI MA TO WYGLĄDAĆ TAK:
case 4: { if(cs_get_user_money(id) >= 5000) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000) bSpeed[id] = true set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2) client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie") } else { client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy") } }oraz
public Round_Start() { for (new id=1; id < 33; id++) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){ if (set_user_gravity(id) < 1.0) { set_user_gravity(id,1.0) } set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) if (set_user_footsteps(id, 1)) { set_user_footsteps(id, 0) } if (bSpeed[id]) { bSpeed[id] = false; } } } }Nie zapomnij dodać eventu CurWeapon i kodu, który dodałem ci gdzieś wcześniej.
Edited by HubertTM, 16.07.2012 10:17.
glut
16.07.2012
czyli mam rozumieć że kod ma wyglądać tak.
Edited by glut1997, 16.07.2012 10:21.
public CurWeapon(id)
{
if(bSpeed[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
}
}
case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
set_user_footsteps(id, 1)
client_print(id,print_chat,"Nie slychac twoich krokow");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 4:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-5000)
bSpeed[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Szybkosc zwiekszona dwukrotnie")
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
if (set_user_footsteps(id, 1))
{
set_user_footsteps(id, 0)
}
bSpeed[id] = false;
}
}
}
Edited by glut1997, 16.07.2012 10:21.
Jak się nazwać
16.07.2012
Gratulacje:
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
oraz
if (set_user_footsteps(id, 1))
Po prostu mega...
if (set_user_gravity(id) < 1.0)
oraz
if (set_user_footsteps(id, 1))
Po prostu mega...
Droso
16.07.2012
Nie spojrzałem w cały kod ;d
set_ - nie zwraca liczb,stringu etc. tylko get_
set_ - nie zwraca liczb,stringu etc. tylko get_
public Round_Start() { for (new id=1; id < 33; id++) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){ set_user_gravity(id,1.0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) set_user_footsteps(id, 0) bSpeed[id] = false; } } }
Kai
16.07.2012
Zrób mu czasowy "GodMode" - 10sek , daj mu np. Koktail Molotova ,może +150 Armora ?
glut
17.07.2012
co zrobić aby grawitacja nie znikała po zmianie broni ??
chyba juz wiem tylko nw czy zadziała
Edited by glut1997, 17.07.2012 10:57.
chyba juz wiem tylko nw czy zadziała
new bool:bGrava[33];
public CurWeapon(id)
{
if(bGrava[id]){
set_user_gravity(id,0.5)
}
}
case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
bGrava[id] = true;
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
set_user_footsteps(id, 0)
bSpeed[id] = false;
raz[id] = 0;
bGrava[id] = false;
}
}
}
Edited by glut1997, 17.07.2012 10:57.
GeDox
17.07.2012
case 1: { if(cs_get_user_money(id) >= 8000) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000) bGrava[id] = true; set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja zostala zmniejszona do 400"); } else { client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy") } }
Edited by GeDox, 17.07.2012 15:59.
glut
18.07.2012
case 0:
{
if (is_user_alive(id))
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie zyjesz")
}
}
Czy to jest poprawne z is_user_alive ??
Edited by glut1997, 18.07.2012 13:42.