Pobranie nicku gracza przy zabójstwie
Sniper Elite
16.07.2012
Witam.
Próbuję zrobić zabójcę gigantów. Jeżeli zabijemy kogoś kto ma więcej niż 30 lvl+ dostajemy dodatkowy exp i mam problem z odpowiednim if'em
Błąd jest w linijkach:
I kod nie chcę się dalej wykonywać.
jak to poprawnie zapisać?
Próbuję zrobić zabójcę gigantów. Jeżeli zabijemy kogoś kto ma więcej niż 30 lvl+ dostajemy dodatkowy exp i mam problem z odpowiednim if'em
new roznica_poziomow = player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id] if(roznica_poziomow >= 30){ new nick_ofiary[33][64] new nick_zabijaki[33][64] get_user_name(victim_id, nick_ofiary[victim_id], 63); get_user_name(killer_id, nick_zabijaki[killer_id], 63); new doswiadczenie_za_giganta = 2*(player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]); nowe_doswiadczenie += doswiadczenie_za_giganta ColorChat(killer_id, GREEN, "[Diablo]^x03 Gracz %s zabil %s ktory mial %i poziomow wiecej. Gratulacje! W nagrode otrzymuje %i dodatkowego doswiadczenia!^x04", nick_zabijaki[killer_id], nick_ofiary[victim_id], doswiadczenie_za_giganta/2, doswiadczenie_za_giganta); }
Błąd jest w linijkach:
new nick_ofiary[33][64] new nick_zabijaki[33][64]
I kod nie chcę się dalej wykonywać.
jak to poprawnie zapisać?
Jak się nazwać
16.07.2012
Ja bym użył tablic jednoelementowych bo po co skoro nie przechowujesz globalnie nicków graczy tylko pobierasz je w funkcji i od razu wyświetlasz.
speedkill
16.07.2012
Zamień sobie ten 4 linijki na :
new nick_ofiary[64] new nick_zabijaki[64] get_user_name(victim_id, nick_ofiary, 63); get_user_name(killer_id, nick_zabijaki, 63);
ogieR8
19.07.2012
Tak jak speedkill, oraz po co :
skoro
?
Nie latwiej bedzie :
? =d
new doswiadczenie_za_giganta = 2*(player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]);
skoro
new roznica_poziomow = player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]
?
Nie latwiej bedzie :
new doswiadczenie_za_giganta = 2*roznica_poziomow;
? =d