←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Problem ze sklepikiem

Zablokowany

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 13.07.2012

Witam, mam problem ze sklepikiem:

Case 3 - Nie wiem jak dodać odrodzenie, jak dodać ze mogą tylko używać nie żywi gracze
Case 4 - Nie wiem jak zrobić losowe doświadczenie np. od 20 do 100 + wiadomosc w say, moga uzywać tylko zywi gracze, oraz mozna uzywać tego case raz na runde
Case 5 - Nie wiem jak zrobić zeby pisalo, masz juz perek, moga uzywac tylko zywi gracze i tez mozna uzywać raz na runde

	case 3:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);

ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles odrodzenie");
}

case 4:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);

ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles losowe doswiadczenie");
}
case 5:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 13.07.2012 12:31
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 13.07.2012

3)

case 3:
			    {
					    new koszt = 3000;
					    if (kasa_gracza<koszt)
					    {
							    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
							    return PLUGIN_CONTINUE;
					    }
					   
					    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
					    set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
					    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles odrodzenie");
			    }

4)

case 4:
			    {
					    new koszt = 3000;
					    if (kasa_gracza<koszt)
					    {
							    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
							    return PLUGIN_CONTINUE;
					    }
					    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
					    new losowe_doswiadczenie = random_num(1,500)
   doswiadczenie_gracza[id] + losowe_doswiadczenie
					    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles losowe doswiadczenie. Wylosowales %s",losowe_doswiadczenie );
			    }

5)

case 5:
{
new koszt = 3000;											  
if (kasa_gracza<koszt)
{
  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
  return PLUGIN_HANDLED;
}
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 MaszItem!");
  return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

Trochę Ci 5 poprawiłem - w tutku jest to zeby dodac DajPrzedmiotX z itemami. Wykonujac DajPrzedmiot wykonujesz to samo.

Jeśli nie pomyliłem się w zmiennych powienno działac.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 13.07.2012

3 case mogą tylko używać nie żywi gracze
4 case moga uzywać tylko nie zywi gracze, oraz mozna uzywać tego case raz na runde
5 case moga uzywac tylko zywi gracze i tez mozna uzywać raz na runde

A dodal bys to tez?
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 15.07.2012

Odświeżam
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 16.07.2012

case 3:
{
if(is_user_alive(id))
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Komendy Tej moga uzyc nie zywi gracze");
  return PLUGIN_CONTINUE;


new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles odrodzenie");
}
case 4:
{
if(is_user_alive(id))
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Komendy Tej moga uzyc nie zywi gracze");
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl_dos[id])
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Juz kupiles doswiadczenie w tej rundzie");
  return PLUGIN_CONTINUE;

new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new losowe_doswiadczenie = random_num(1,500)
doswiadczenie_gracza[id] + losowe_doswiadczenie
uzyl_dos[id] = true;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles losowe doswiadczenie. Wylosowales %s",losowe_doswiadczenie );
}
case 5:
{
if(is_user_alive(id))
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Komendy Tej moga uzyc nie zywi gracze");
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl_item[id])
  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Juz kupiles item w tej rundzie");
  return PLUGIN_CONTINUE;

new koszt = 3000;																						
if (kasa_gracza<koszt)
{
  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
  return PLUGIN_HANDLED;
}
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 MaszItem!");
  return PLUGIN_HANDLED;
}
uzyl_item[id] = true
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

przed plugin_init dodaj

new bool:uzyl_item[33]
new bool:uzyl_dos[33]

a w Odrodzenie(id) przed switchem


uzyl_item[id]=false
uzyl_dos[id]=false
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 16.07.2012

Wyskakuje coś takiego:

warning 225: unreachable code


A i losowanie itemu i doświadczenia nie można losować jak żyje, a chce zeby zywi mogli losowac a nie zywi nie
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 16.07.2012

Juz sobie sam poradzilem
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 16.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany