#include <amxmodx> #include <achievements> new g_HandleAch; public plugin_init() { register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P") g_HandleAch = ach_add("Mistrz Paki", "Podloz Pake 200 razy!", 200); } public bomb_planted(id) { ach_add_status(id, g_HandleAch, 1); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
3 replies to this topic
#1
Posted 12.07.2012 20:56
Witam , zaczynam grzebac w Archivementach by Fili:p . Wszystko działa tylko mam problem. Dane osiągnięcie resetuje się co runde. np. Taki przyklad "Podłóż 4 paki." i gdy podloże pake w jeden rundzie to zaliczy , a w nastepnej juz tego "pkt" nie ma
#3
Posted 15.07.2012 23:12
Mozna zamknac. Zrobilem wlasny silnik Achievementow. Prezentuja sie duzo lepiej.
Zapraszam na PW jesli ktos chce kupic
Zapraszam na PW jesli ktos chce kupic
#4
Posted 15.07.2012 23:20
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo